آغاز فصل جدید فعالیت های قرآنی در کانون دوستان ‌آسمانی


آغاز فصل جدید فعالیت های قرآنی در کانون دوستان ‌آسمانی

گواهیان از آغاز فصل جدید فعالیت های قرآنی کانون فرهنگی هنری دوستان آسمانی همزمان با ایام تابستان و از ابتدای تیرماه خبر داد.

مسعود گواهیان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در استان فارس، گفت: دوره جدید آموزش های قرآنی در کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» همزمان با فصل تابستان از سر گرفته می شود.

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» شهرستان جهرم افزود: آموزش های قرآنی ویژه بچه های مسجد در این کانون فرهنگی هنری است و علاقمندان در سنین مختلف امکان شرکت در این دوره ها را دارند.

وی بیان کرد: دوره جدید آموزش قرآنی در رشته های تجوید و روخوانی قرآن کریم و با همکاری دارالقرآن آموزش و پرورش برنامه ریزی شده و در پایان نیز با برگزاری آزمون به شرکت کنندگان مدرک معتبر اعطا می شود.

گواهیان با اشاره به اینکه دوره های قرآنی در این کانون فرهنگی هنری در سطوح مختلف برگزار می شود، اظهار کرد: دوره جدید آموزش های قرآنی در سطح یک تا چهار برنامه ریزی شده و افرادی که در ترم های گذشته یکی از سطوح را گذرانده اند در ترم جدید امکان شرکت در سطح بالاتر را دارند.

وی به زمان بندی برگزاری کلاس های قرآنی نیز اشاره و خاطرنشان کرد: نام نویسی در این دوره از کلاس های قرآن کریم تا روز چهارشنبه ۲۴ خرداد ماه ادامه دارد و شروع این دوره نیز از ابتدای تیرماه است.

مدیر کانون فرهنگی هنری «دوستان آسمانی» در پایان اظهار کرد: علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر برای شرکت در این دوره قرآنی به دارالقرآن کانون دوستان آسمانی مراجعه کنند.

پایان پیام/691

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403