خروج گذر شادمان از بن بست


خروج گذر شادمان از بن بست

عضو شورای شهر تهران گفت:گذر شادمان که به عنوان یک نقطه بی دفاع شناخته می شد نیز از بن بست خارج و دسترسی هایی برای آن ایجاد شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد صادقی در یکصد و پنجاه و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران ضمن ارائه گزارش در خصوص محلات و پروژه‌های منطقه ۴ شهرداری تهران، با بیان اینکه برخی مناطق ما از برخی استان‌های کشور بزرگ‌تر هستند، اظهار کرد: منطقه چهار یکی از این مناطق است که شهردار آن از استانداران برخی استان‌ها جایگاه ویژه‌تری دارد.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به جمعیت یک میلیون نفری این منطقه، تصریح کرد: بسیاری از پروژه‌ها در دوره قبلی روی زمین مانده بود و مدت زیادی از اجرای آنها می‌گذشت که هنوز به اتمام نرسیده بود. این موضوع در منطقه چهار نیز دیده می‌شد.

وی با بیان اینکه پروژه‌های مستمر و بزرگ منطقه چهار مورد بازدید قرار گرفت، یادآور شد: پل باقری-فرجام ۸۷ درصد پیشرفت فیزیکی داشت که در سه ماه ۱۳ درصد باقی مانده به پایان رسید و کاهش زمان تردد و به دنبال آن کاهش آلودگی را به دنبال داشت.

صادقی با اعلام اینکه مسقف کردن پایانه تاکسیرانی علم و صنعت در ۱۱ ماه ۴۸ درصد پیشرفت داشت، خاطرنشان کرد: در ۶ ماه سال ۱۴۰۱ این پروژه میزان ۵۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشت و جهت بهره برداری به اتمام رسید.

رئیس کمیته شفافیت و شهر هوشمند با اشاره به روکش آسفالت معابر این منطقه، گفت: ساماندهی بزرگراه شهید بابایی و احداث گذر شادمان از دیگر اقدامات در این منطقه بود که به اجرا درآمد؛ گذر شادمان که به عنوان یک نقطه بی دفاع شناخته می‌شد نیز از بن بست خارج و دسترسی‌هایی برای آن ایجاد شد.

سوده نجفی رئیس کمیته سلامت شورا نیز به وضعیت دست فروشان خیابان احسان در منطقه چهار اشاره و تأکید کرد: تقاضای ما این است که با توجه به نارضایتی ساکنان، به این موضوع رسیدگی شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه شهری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس