این تبلت‌های اپل آپدیت iPadOS 17 را دریافت خواهند کرد


این تبلت‌های اپل آپدیت iPadOS 17 را دریافت خواهند کرد

اپل با معرفی iPadOS 17، امکانات و ویژگی‌های جذاب مختلفی به این سیستم‌عامل اضافه کرد. اپل در رویداد WWDC ۲۰۲۳ از iPadOS 17 رونمایی کرد. این سیستم‌عامل که به‌طور خاص برای آیپدهای اپل طراحی شده، اکنون ویژگی‌ها و امکانات جدیدی دردسترس...

اپل با معرفی iPadOS 17، امکانات و ویژگی‌های جذاب مختلفی به این سیستم‌عامل اضافه کرد.
این تبلت‌های اپل آپدیت iPadOS 17 را دریافت خواهند کرد
اپل در رویداد WWDC ۲۰۲۳ از iPadOS 17 رونمایی کرد. این سیستم‌عامل که به‌طور خاص برای آیپدهای اپل طراحی شده، اکنون ویژگی‌ها و امکانات جدیدی دردسترس کاربران قرار می‌دهد.
iPadOS 17 یکی از بزرگ‌ترین به‌روزرسانی‌ها برای دارندگان تبلت‌های اپل است. این سیستم‌عامل بهبودهای زیادی در قابلیت Stage Manager اعمال کرده و ویژگی‌های جذاب دیگری مثل شخصی‌سازی صفحه‌ی قفل و ابزارک‌های تعاملی را دردسترس کاربران قرار می‌دهد.
از دیگر ویژگی‌های جذاب iPadOS 17 می‌توان به بهبود عملکرد AirDrop، بهبود قابلیت‌های کار با اسناد PDF، اضافه شدن ویژگی‌های جدید به iMessage، اضافه شدن برنامه‌ی Health و غیره اشاره کرد که همگی به گسترش کارکردهای آیپدهای اپل کمک می‌کنند.
اکنون شاید دارندگان آیپدهای اپل کنجکاو باشند که آیا دستگاه آن‌ها از iPadOS 17 پشتیبانی می‌کند یا خیر. در ادامه فهرست دستگاه‌هایی که طبق اعلام اپل با نسخه‌ی جدید iPadOS سازگار هستند آورده شده است:
آیپد پرو نسل دو و مدل‌های جدیدتر
آیپد ایر نسل سه و مدل‌های جدیدتر
آیپد نسل ۶ و مدل‌های جدیدتر
آیپد مینی نسل پنج و مدل‌های جدیدتر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس های جنجالی و برهنه سارا و نیکا در استخر مختلط