فیلم دوبله اختصاصی سریع و خشن10 در نمایش خانگی


فیلم دوبله اختصاصی سریع و خشن10 در نمایش خانگی

فیلم «سریع و خشن10» با دوبله اختصاصی همزمان با عرضه جهانی، روز جمعه ۱۹ خرداد، از «فیلیمو» منتشر می‌شود.

فیلم « سریع و خشن 10 » به کارگردانی لویی لتریر که دنباله‌ فیلم «اف9» است؛ یکی از پر هزینه‌ترین فیلم‌های سینمایی محسوب می‌شود. علاقمندان به ژانر اکشن می‌توانند روز جمعه ۱۹ خرداد فیلم سریع و خشن ۱۰ را با دوبله اختصاصی همزمان با عرضه جهانی در فیلیمو تماشا کنند.

علیرضا باشکندی مدیر دوبلاژ این فیلم و فریبا رمضان پور، علیرضا باشکندی، شایان شامبیاتی، منوچهر زنده‌دل، تورج، مهرزادیان، ژرژ پطروسی و مرضیه صفی خانی صداپیشگان آن هستند.وین دیزل، جیسون موموآ، جان سینا و شارلیز ترون از بازیگرانی‌اند که در این فیلم اکشن و هیجان‌انگیز حضور دارند.

فیلم دوبله اختصاصی سریع و خشن10 در نمایش خانگی

در خلاصه داستان تازه‌ترین نسخه «سریع و خشن» آمده است: خانواده دامینیک تورتو (ون دیزل) با دشمنی جدید روبه‌رو می‌شود که جیسون موموآ نقشش را بازی می‌کند. او پسر یکی از قاچاقچیان مواد مخدر است که در یکی از قسمت‌های قبلی از دشمنان خانواده دامینیک بود و در تصادف کشته شد. حالا او برای انتقام بازگشته است. قصه این فیلم از دل یکی از قسمت‌های قبلی فرانچایز سریع و خشن سربرآورده است.فیلم «سریع و خشن 10» توسط یونیورسال پیکچرز منتشر شد. این فیلم را می‌توان سریع و خشن‌ترین قسمت از مجموعه سریع و خشن دانست. همچنین برای انتشار دنباله این فیلم هم در سال ۲۰۲۵ برنامه‌ریزی شده‌است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403