افتتاح پایگاه تخصصی اورژانس هوایی در تهران


افتتاح پایگاه تخصصی اورژانس هوایی در تهران

اولین پایگاه تخصصی اورژانس هوایی با امکان تعمیر و نگهداری بالگرد در استان تهران، آماده افتتاح است.

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اسماعیل توکلی سرپرست اورژانس استان تهران گفت: با حمایت‌های رئیس جمهور، وزیر بهداشت، رئیس سازمان اورژانس کشور و تلاش شبانه روزی همکاران اورژانس استان تهران اولین پایگاه اورژانس هوایی با امکان تعمیر و نگهداری بالگر در بوستان ولایت جهت خدمات دهی به شهروندان در آینده‌ای نزدیک افتتاح خواهد.

وی با اشاره به استفاده از بالگرد BK117 در این پایگاه، افزود: این نوع بالگرد یکی از پرکاربرد ترین بالگردها در حوزه اورژانس هوایی در دنیا است و تمام تائیدیه ها و استانداردهای لازم را دریافت کرده است که علاوه بر تجهیزات فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی، تجهیزات کامل و تخصصی icu را نیز دارد.

توکلی با تاکید بر قابلیت استارت در کمتر از ۳ دقیقه در این بالگرد، گفت: مجهز بودن به دو موتور، امکان پرواز را بر فراز مناطق شهری و آبی با ایمنی بسیار بالاتر را نیز فراهم می‌کند.

وی ادامه داد: این بالگرد نسبت به بالگردهای دیگر، سر و صدا و لرزش به مراتب کمتری ایجاد کرده و کم‌مصرف‌تر است و تعمیر و نگهداری آن زمان و هزینه پایین‌تری نیز در بر دارد.

سرپرست اورژانس استان تهران ابراز امیدواری کرد: این خدمت ارزشمند و رایگان موجب افزایش کیفیت و کمیت خدمات در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی همراه با ارتقا رضایتمندی مردم شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پست عجیب یکتا ناصر پس از جشن تولد شوهرش منوچهر هادی + ع کس