ارسال بیش از 2000 پرونده تخلف در حوزه حمل و نقل به تعزیرات


بانکداری ایرانی -بر اساس آمار سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بیش از ۲۰۰۰ پرونده تخلف در حوزه حمل و نقل درون شهری و برون شهری کالا و مسافر به تعزیرات ارسال شده است. به گزارش ایسنا، بر اساس این آمار در سال ۱۴۰۱ بیش از ۶۷ هزار مورد بازرسی...

ارسال بیش از 2000 پرونده تخلف در حوزه حمل و نقل به تعزیرات

بانکداری ایرانی -بر اساس آمار سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان بیش از ۲۰۰۰ پرونده تخلف در حوزه حمل و نقل درون شهری و برون شهری کالا و مسافر به تعزیرات ارسال شده است.

به گزارش ایسنا، بر اساس این آمار در سال ۱۴۰۱ بیش از ۶۷ هزار مورد بازرسی از سوی بازرسان ادارات کل صمت استان‌ها از ناوگان حمل و نقل درون شهری و برون شهری کالا و مسافر انجام شده است.

از مجموع بازرسی‌های صورت گرفته، تعداد ۲۴۵۶ فقره پرونده تخلف در این دو بخش تشکیل شده که ارزش آن‌ها بیش از شش میلیارد تومان است.

از این تعداد میزان تخلفات مربوط به شرکت‌ها و موسسات حمل و نقل برون شهری کالا و مسافر بیش از یک میلیارد و ۳۵۵ میلیون تومان و در بخش حمل و نقل درون شهری کالا و مسافر به میزان چهار میلیارد و ۶۶۰ میلیون تومان است که برای رسیدگی و صدور رای به تعزیرات حکومتی استان‌ها ارسال شده است.

گفتنی است شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف در این زمینه مراتب را از طریق مراجعه حضوری یا انعکاس به تلفن ۱۲۴ ادارات کل صنعت، معدن و تجارت استان‌ها اطلاع دهند تا در اسرع وقت مورد پیگیری و رسیدگی قرار گیرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی