بیانیه جدید و ضد ایرانی تروئیکای اروپا


بیانیه جدید و ضد ایرانی تروئیکای اروپا

سه کشور آلمان، انگلیس و فرانسه در بیانیه مشترکی مدعی شدند که برنامه هسته‌ای ایران فراتر از توجیهات غیر نظامی ادامه دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، آلمان، انگلیس و فرانسه در بیانیه مشترکی به تکرار ادعاهای بی‌اساس خود درباره برنامه هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران پرداختند.

به نقل از شبکه الجزیره، در بیانیه مشترک آلمان، انگلیس و فرانسه، که روز سه‌شنبه در واکنش به گزارش تازه آژانس بین المللی انرژی اتمی درباره ایران منتشر شد، ادعا می‌شود که ایران بی وقفه به گسترش برنامه هسته‌ای خود فراتر از توجیهات غیرنظامی ادامه داده است.

تروئیکایی اروپایی در بیانیه ادعایی خود اعلام کردند که ایران تا به امروز از خود اراده قوی برای شفافیت نشان نداده و همچنان به نصب سانتریفیوژهای پیشرفته ادامه داده است.

آلمان، انگلیس و فرانسه این را هم به ادعاهای خود افزودند که سه کشور در حال رایزنی با شرکای خود در مورد بهترین راه جهت مقابله با تشدید خطرناک برنامه هسته‌ای ایران هستند.

بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز که پس از گزارش اخیر آژانس بین‌المللی انرژی اتمی درباره پاسخ «متقاعدکننده» ایران درباره یکی از سایت‌های مورد ادعای این نهاد، به شدت خشمیگن شده، در ادامه اظهارات خصمانه خود علیه تهران، آژانس بین‌المللی انرژی اتمی را به تبدیل شدن به سازمانی سیاسی و بی‌اهمیت متهم کرد.

منبع: مهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل اردیبهشت | 50 عکس نوشته اردیبهشت ماهی + خصوصیات متولدین اردیبهشت