هشدار مدیریت بحران به کوهنوردان تهرانی


هشدار مدیریت بحران به کوهنوردان تهرانی

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از صدور هشدار نارنجی وزش باد شدید توسط سازمان هواشناسی استان تهران خبر داد و تاکید کرد: کوهنوردان آماتور و حرفه‌ای به ارتفاعات پایتخت صعود نکنند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، حامد یزدی‌مهر عصر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه در روز گذشته هشدار زرد نیز صادر شده بود، افزود: همچنان تاکید مدیریت بحران بر نداشتن تردد و استقرار افراد در ارتفاعات پایتخت است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری تهران اظهارداشت: طبق اعلام سازمان هواشناسی از امروز سه شنبه ۱۶ خرداد تا اواخر وقت پنجشنبه ۱۸ خرداد در بعد از ظهر و اوایل شب وزش باد شدید و گاهی خیلی شدید، تشکیل و رشد ابرهای همرفتی، رعد و برق و تگرگ، خیزش گرد و خاک و کاهش کیفیت هوا مورد انتظار است.

وی اضافه کرد: صعود نکردن به ارتفاعات، توقف نداشتن در حاشیه ساختمان‌های نیمه تمام از موارد مهم و مورد تاکید است.

یزدی مهر به آمادگی کامل ستاد مدیریت بحران اشاره کرد و افزود: هشدار نارنجی به همه دستگاه‌های امدادرسان، فرمانداری‌ها، شهرداری‌ها و بخشداری‌ها ابلاغ و دستورهای لازم مبنی بر انجام اقدامات پیشگیرانه صادر شده است.

مدیرکل مدیریت بحران استان تهران گفت: از شهروندان به ویژه افراد دارای بیماری‌های زمینه‌ای و تنفسی و قلبی می‌خواهیم در زمان‌های کاهش کیفیت هوا و بروز گرد و غبار از قرار گرفتن در فضای باز خودداری کنند.

منبع: ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال ابجد امروز 4 اردیبهشت + فیلم