توان بازدارندگی ایران نقطه امنیت و صلح پایدار است


توان بازدارندگی ایران نقطه امنیت و صلح پایدار است

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه صنایع دفاعی و موشکی در ایران بومی شده است، گفت: قدرت و توان بازدارندگی ایران برای کشورهای منطقه، نقطه امنیت و صلح پایدار است.

رئیس جمهور با تاکید بر اینکه صنایع دفاعی و موشکی در ایران بومی شده است، گفت: قدرت و توان بازدارندگی ایران برای کشورهای منطقه، نقطه امنیت و صلح پایدار است.
به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری سلامت(طبنا) آیت الله سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در آیین رونمایی از موشک هایپرسونیک «فتاح» نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با قدردانی از تلاشگران عرصه این دستاورد بزرگ که روحیه و اقتدار مضاعفی برای جمهوری اسلامی و ملت ایران به ارمغان آورده است، گفت: اولین مولفه قدرت و اقتدار ملت ایران در طول نهضت اسلامی تا به امروز ایمان است که پیشروندگی انقلاب و مردم عزیز را به رغم توطئه‌های دشمنان تضمین کرده است.
وی پاسداشت ایمان، امید و اقتدار ملی را امری مهم توصیف و با اشاره به دستاوردهای بزرگ و افتخار آمیز نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که در سایه اهتمام به این مولفه ها حاصل شده است، تصریح کرد: صنایع دفاعی و موشکی در ایران اسلامی بر پایه علم و دانش روز بومی شده و وارداتی نیست که بتوان این صنعت پیشرفته و راهبردی را به حاشیه رانده شد.
رئیس جمهور با اشاره به وضعیت دفاعی امروز کشور و مقایسه آن با دوران دفاع مقدس، خاطرنشان کرد: صنعت موشکی و دفاعی ما امروز در حالی پیشرفته است که در دوران دفاع مقدس قدرت دفاعی چندانی نداشتیم، اما با همت و مجاهدت فرزندان این سرزمین قدرت بازدارندگی امروز برای ایران عزیز افتخار آمیز است.
آیت الله رئیسی قدرت و توان بازدارندگی ایران را برای منطقه نقطه امنیت و صلح پایدار دانست و افزود: برخی مسئولان کشورهای منطقه در دیدارهای اخیر عنوان می کردند ایران یار روزهای سخت است و اگر نبود تلاش های حاج قاسم سلیمانی و نیروی قدس سپاه و دفاعی که ایران از ما برابر هجوم تکفیری ها و داعشی ها داشت، امروز از کشورشان چیزی باقی نمانده بود.
وی با بیان اینکه حوزه بازدارندگی و قدرت نظامی، دفاعی و موشکی ایران نه در سطح تهاجم، بلکه در سطح ذهن و فکر دشمن هم امتداد دارد، تاکید کرد: این قدرت موشکی معنایش آن است که منطقه از شر اشرار و تعرض بیگانگان در امان بماند و بارها گفته‌ایم که پیام آن برای مردم منطقه پیام امنیت و برای کسانی که فکر تعرض به کشور را دارند.

منبع:ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...