پرکاربردترین بالگرد دنیا به اورژانس تهران پیوست


پرکاربردترین بالگرد دنیا به اورژانس تهران پیوست

سرپرست اورژانس استان تهران از افتتاح اولین پایگاه اورژانس هوایی با امکان تعمیر و نگهداری بالگرد در استان تهران در بوستان ولایت خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری سلامت (طبنا) محمد اسماعیل توکلی سرپرست اورژانس استان تهران گفت: گفت: با حمایت‌های شخص رئیس جمهور محترم، وزیر محترم بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، رئیس سازمان اورژانس کشور و تلاش شبانه روزی همکارنمان در اورژانس استان تهران اولین پایگاه اورژانس هوایی با امکان تعمیر و نگهداری بالگر در بوستان ولایت جهت خدمات دهی به شهروندان در آینده‌ای نزدیک افتتاح خواهد.

توکلی با اشاره به استفاده از بالگرد BK۱۱۷ در این پایگاه افزود: این نوع بالگرد یکی از پرکاربردترین بالگردها در حوزه اورژانس هوایی در دنیا است و تمام تائیدیه‌ها و استانداردهای لازم را دریافت کرده است که علاوه بر تجهیزات فوریت‌های پزشکی پیش بیمارستانی، تجهیزات کامل و تخصصی icu را نیز دارد.

وی با تأکید بر قابلیت استارت در کمتر از ۳ دقیقه در این بالگرد گفت: مجهز بودن به دو موتور، امکان پرواز را بر فراز مناطق شهری و آبی با ایمنی بسیار بالاتر را نیز فراهم می‌کند.

توکلی ادامه داد: این بالگرد نسبت به بالگردهای دیگر، سر و صدا و لرزش به مراتب کمتری ایجاد کرده و کم‌مصرف‌تر است و تعمیر و نگهداری آن زمان و هزینه پائین‌تری نیز در بر دارد.

سرپرست اورژانس استان تهران ابرازامیدواری کرد: این خدمت ارزشمند و رایگان موجب افزایش کیفیت و کمیت خدمات در حوزه اورژانس پیش بیمارستانی همراه با ارتقا رضایتمندی مردم شود.

گفتنی است؛ این دومین پایگاه اورژانس هوایی استان تهران است که به هموطنان خدمت‌رسانی خواهد کرد.

منبع:مشرق

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ omîd resûlpûr saqî derwêşan ساقی درویشان امید رسول پور