شهردار تهران: انبار چسب بازار سید ولی 6 مرتبه اخطار دریافت کرده بود


شهردار تهران: انبار چسب بازار سید ولی 6 مرتبه اخطار دریافت کرده بود

به گزارش تجارت‌نیوز، حسین نظری روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حدود ساعت ۹:۳۷ دقیقه صبح امروز یک مورد آتش‌سوزی گسترده در چندین انبار و مغازه در بازار سید ولی اعلام شد.وی افزود: ۱۱ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی در محل حادثه...

به گزارش تجارت‌نیوز، حسین نظری روز سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حدود ساعت ۹:۳۷ دقیقه صبح امروز یک مورد آتش‌سوزی گسترده در چندین انبار و مغازه در بازار سید ولی اعلام شد.

وی افزود: ۱۱ ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی در محل حادثه حضور دارند و اکنون تانکرهای آب و عوامل شهرداری منطقه ۱۲ هم در محل آتش‌سوزی حضور دارند.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری تهران ادامه داد: محل آتش سوزی یک ساختمان سه طبقه بود و یک انبار با سقف شیروانی هم کنار آن بود. چندین مغازه و انبار در مجموع به وسعت یکهزار متر با کاربری نگهداری چسب و مواد نگهدارنده و تینر در ادامه دچار حریق شد که آتش‌نشانان همچنان از چند طرف مشغول اجرای عملیات هستند.

نظری گفت: این ساختمان، جزو ساختمان‌های ناایمن بود و ۶ بار اخطار از سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران دریافت کرده بود.

عملیات مهار آتش سوزی انبار چسب بازار سیدولی همچنان ادامه دارد و تا این لحظه یک آتش نشان دچار مصدومیت شده است.

بازار سید ولی در محله بازار تهران و در خیابان سید ولی واقع شده است و این مجتمع یکی از ۱۲۱ بازار و مرکز خرید در بازار بزرگ پایتخت است که به تولید و فروش کفش اختصاص دارد.

منبع: ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آتش سوزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر | تیپ خاص و متفاوت زنان یگان ویژه در رژه روز ارتش