عکس/ عنوان عجیبی که نعیمه نظام دوست برای مهدی طارمی انتخاب کرد


نعیمه نظام‌ دوست بازیگر معروف سینما و تلویزیون با انتشار یک استوری جالب در صفحه شخصی اش، برای آقای گلی مهدی طارمی سنگ تمام گذاشته است. وقت صبح- مهدی طارمی مهاجم ایرانی باشگاه پورتوی پرتغال با به ثمر رساندن ۲۲ گل امسال هم توانست برای...

نعیمه نظام‌ دوست بازیگر معروف سینما و تلویزیون با انتشار یک استوری جالب در صفحه شخصی اش، برای آقای گلی مهدی طارمی سنگ تمام گذاشته است.

وقت صبح- مهدی طارمی مهاجم ایرانی باشگاه پورتوی پرتغال با به ثمر رساندن ۲۲ گل امسال هم توانست برای دومین بار در این کشور به‌ عنوان آقای گلی دست پیدا کند.

هر چند ستاره تیم ملی کشورمان نتوانست با پورتو قهرمان لیگ برتر این کشور شود. اما توانست در جام حذفی پرتغال برای دومین بار با این باشگاه جشن قهرمانی بگیرد.

عکس/ عنوان عجیبی که نعیمه نظام دوست برای مهدی طارمی انتخاب کردبا این وجود آقای گلی این لژیونر محبوب کشورمان بازخوردهای گسترده ای در شبکه های اجتماعی از سوی کاربران و چهره های مشهور داشته است.

در همین رابطه نعیم نظام دوست بازیگر مطرح سینما و تلویزیون با انتشار یک استوری معنادار در صفحه اینستاگرام اش برای مهاجم تیم ملی سنگ تمام گذاشته است.

این هنرمند باسابقه با منتشر کردن تصویری از مهدی طارمی و جام آقای گلی اش خطاب به او نوشته است: مهدی جان مبارکت باشه آقای گلی، آقای گل.

بخوانید: عکس/ ژست معلمی و متفاوت هادی چوپان در لندن

مهدی طارمی در لیست فروش پورتو

به گزارش طرفداری، نشریه «آبولا» پرتغال خبر داد باشگاه پورتو به دنبال فروش چند بازیکن خود است تا قبل از اتمام قراردادش سودی برای باشگاه داشته باشند و بتواند برای فصل جدید بازیکنان جدیدی به خدمت بگیرد.

در لیستی که باشگاه پورتو برای فروش در تابستان گذشته نام مهدی طارمی ستاره ایرانی و بهترین گلزن لیگ برتر پرتغال دیده می شود که یک سال از قراردادش باقی مانده است.

پورتو برای این مهاجم ایرانی و 30 ساله اش 20 میلیون یورو قیمت گذاشته تا مشتریان این بازیکن در تابستان پا پیش بگذارند. ستاره ایرانی در 3 فصل گذشته برای پورتو خوش درخشید و هفته جاری با اژدها قهرمان جام حذفی شد.

یکی از مشتریان اصلی مهدی طارمی ستاره ایرانی پورتو باشگاه الهلال عربستان به شمار می آید. البته گفته می شود باشگاه سویا اسپانیا هم در کنار مارسی به جذب طارمی علاقه مند است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید