واکنش کاپیتان تیم ملی والیبال به شکست در برابر ژاپن


واکنش کاپیتان تیم ملی والیبال به شکست در برابر ژاپن

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: ژاپنی‌ها مثل یک ماشین، والیبال بازی کردند و در طول مسابقه تیم ما را تحت فشار گذاشتند.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران گفت: ژاپنی‌ها مثل یک ماشین، والیبال بازی کردند و در طول مسابقه تیم ما را تحت فشار گذاشتند.

مرحله مقدماتی مسابقات والیبال لیگ ملت‌ها 2023 از امروز (سه‌شنبه 16 خرداد) با حضور 16 تیم کانادا، آمریکا، آرژانتین، ایتالیا، کوبا، آلمان، هلند، برزیل، ژاپن، فرانسه، چین، ایران، لهستان، صربستان، بلغارستان و اسلوونی در گروه مردان آغاز شد.

هفته نخست این رقابت‌ها به میزبانی دو شهر اوتاوا در کانادا و ناگویای ژاپن از 16 تا 21 خرداد پیگیری می‌شود و در دومین مسابقه روز نخست شهر ناگویا، تیم‌های ملی والیبال ایران و ژاپن (میزبان) مقابل یکدیگر صف‌آرایی کردند و ملی‌پوشان کشورمان سه بر صفر مغلوب حریف شدند.

سید محمد موسوی، کاپیتان تیم ملی والیبال ایران پس از این مسابقه اظهار کرد: در ابتدا به تیم ژاپن تبریک می‌گویم. بی نظیر بازی کردند. البته از پیش می‌دانستیم که شرایط سختی را برای تیم ایران ایجاد می‌کنند اما نه تا این حد، این تیم توپ‌گیری‌های فوق‌العاده‌ای داشت، سرویس‌های خوب زدند و هدفمند بازی کردند.

واکنش کاپیتان تیم ملی والیبال به شکست در برابر ژاپن

وی با تاکید بر این که ژاپنی‌ها مثل یک ماشین، والیبال بازی کردند، افزود: در طول بازی تیم ایران را تحت فشار گذاشتند. یک سری بازیکن جوان در تیم کشورمان هستند که هنوز آب‌دیده نشدند و قطعا در آینده حرف‌های بیشتری برای گفتن دارند. بازیکنانی که در این شرایط و با این حجم تماشاگر ژاپنی تاکنون بازی نکرده‌اند و مسلما برایشان مسابقه در چنین شرایطی سخت است.

موسوی خاطرنشان کرد: قطعا در آینده تیم نتایج بهتری کسب خواهد کرد. من قبلا هم گفتم که تیم ایران تنها برای یک بازی نیامده و در مسابقات آینده به امید خدا نتایج بهتری کسب خواهیم کرد.

کاپیتان تیم ملی والیبال ایران در پایان گفت: یک سری اشتباهات بچه‌گانه داشتیم که احساس می‌کنم طبیعی است. بازی اول است و دو سه ماه است که از شرایط مسابقه دور بودیم. در گذشته هم در بازی اول خوب والیبال بازی نکردیم چون شرایط تمرین با بازی کاملا متفاوت است. البته این نباید بهانه باشد که سه بازی آینده را از دست بدهیم با تیم‌های خوبی مسابقه داریم و ان شاالله بتوانیم ذهن خود را ریکاوری کرده و برای مسابقه بعد آماده شویم.

تیم ملی والیبال ایران ساعت 12:30 دقیقه روز پنج‌شنبه 18 خرداد در دومین دیدار خود در هفته نخست لیگ ملت‌ها برابر لهستان صف‌آرایی خواهد کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه والیبال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


35 تصویر زمینه دخترانه جدید از عکس های شیک کیوت و با کلاس 2022