مرد بی رحم قتل زنش را گردن دخترش انداخت / جنایت معمایی در تهران


مرد بی رحم قتل زنش را گردن دخترش انداخت / جنایت معمایی در تهران

حوادث رکنا: مردی که متهم است همسرش را به قتل رسانده با وجود انکارهایش از سوی بازپرس جنایی تهران گناهکار شناخته و کیفرخواست علیه او صادر شد تا پای میز محاکمه برود.

به گزارش رکنا؛ رسیدگی به این پرونده از دی سال 1400 با مرگ مشکوک زنی جوان آغاز شد و کارآگاهان جنایی پایتخت در نخستین گام به پرس‌وجو از شوهر متوفی پرداختند. این مرد با ابراز بی‌اطلاعی از علت مرگ همسرش گفت: زنم مشکل اعصاب داشت و گاهی قرص مصرف می‌کرد. شاید او شب حادثه نیز قرص خورده و به همین دلیل فوت شده است. زمانی که این اتفاق افتاد من خواب بودم و صبح وقتی بیدار شدم دیدم زنم فوت شده است.

باوجود ادعاهای مرد جوان جسد متوفی برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل و مشخص شد این زن بر اثر فشار بر عناصر حیاتی گردن به قتل رسیده است. به همین دلیل شوهر او بار دیگر تحت بازجویی قرار گرفت و این بار دخترش را به عنوان قاتل معرفی کرد.

این مرد گفت: دختر و همسرم با هم اختلافات زیادی داشاتند و مرتب با هم دعوا می‌کردند. احتمالا دخترم مادرش را در جریان یک درگیری به قتل رسانده است.

این ادعای متهم توسط پلیس رد شد زیرا تحقیقات ثابت کرد فرزند مقتول شب حادثه در اتاق دیگری خوابیده بود و فقط شوهرش کنارش حضور داشت. به این ترتیب تمام مدارک و سرنخ‌ها جمع‌آوری شد تا اینکه بالاخره بازپرس جنایی این مرد را گناهکار تشخیص داد و برایش کیفرخواست صادر کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قتل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته