دشمنان در صدد شایعه پراکنی درباره زندانیان داخل ایران هستند


دشمنان در صدد شایعه پراکنی درباره زندانیان داخل ایران هستند

سخنگوی قوه قضائیه با اشاره به اینکه اسد الله اسدی و حمید نوری مطلقاً بی گناه هستند، گفت: دشمنان در صدد شایعه پراکنی درباره زندانیان داخل ایران هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، نشست خبری مسعود ستایشی سخنگوی قوه قضائیه با اصحاب رسانه از دقایقی پیش آغاز شد.

وی در این نشست پاسخگوی سوالات خبرنگاران قضائی است.

ستایشی با اشاره به ارتحال امام خمینی (ره) گفت: ایشان حامی مستضعفان و مقتدای مظلومان بودند و ارتحال ایشان را خدمت ملت ایران و ملت‌های آزاده جهان تسلیت عرض می‌کنم.

وی ادامه داد: امام خمینی سمبل تحقق وعده الهی مبنی بر نصرت و یاری رساندن بر اقامه کنندگان حق بود رهبر کبیر انقلاب اسلامی با دست خالی از تجهیزات مادی اما با تکیه بر قدرت ایمان و عمل صالح توده‌های میلیونی ملت ایران جنبشی عظیم ایجاد کرد.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: لازم است سالروز قیام خونین ۱۵ خرداد که سر منشأ انقلاب اسلامی رود را نیز گرامی بدارم.

پنجه افکندن در گلوی فساد امیدافرینی می‌کند

ستایشی با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در مراسم سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی مطرح شد گفت: امروز برنامه دشمن این است که تا با انسجام انواع ابزارها و به کارگیری انواع شگردها امید و ایمان ملی در جامعه را بکاهد آمد دستگاه‌های حاکمیتی خود را موظف می‌دانند تا با دین هدف پلید دشمن مقابله کنند و این مهم در سایه وحدت مسئولان در دین برهه خطیر تحقق یافتنی است.

وی افزود: قوه قضائیه معتقد است که پنجه افکندن در گلوی فساد و خشکاندن ریشه‌های بروز فساد در جامعه می‌تواند به امید افزایی و ارتقای امید مردم منجر شود و بنا بر وظیفه ذاتی خود از مبارزه با فساد تخطی نخواهد کرد.

سخنگوی قوه قضائیه گفت: تحقق عدالت می‌تواند نسیم الهام بخش معنویت و امید را به نسل جدید تسری دهد و سعی دشمن را ناکام بدارد و در این راه سخت دست مدد به سمت اصحاب رسانه و اهل قلم دراز کرده و از کمک مشوقانه آنها بهره خواهیم برد.

دشمنان در صدد شایعه پراکنی درباره زندانیان داخل ایران هستند

ستایشی با اشاره به آزادی اسد الله اسدی گفت: بازگشت ایشان را تبریک می‌گویم و این موفقیت بزرگ به رقم تلاش‌های گروه‌های تروریستی با همت بلند دستگاهای حاکمیتی به وقوع پیوست و نشان داد جمهوری اسلامی ایران نسبت به اتباع خود هیچگونه تسامهی روا نمی‌دارد و معتقد هستیم اسد الله اسدی و حمید نوری مطلقاً بی گناه هستند و برای برقراری امنیت بشریت اهتمام ورزیده اند.

وی ادامه داد: روند برخورد جمهوری اسلامی ایران صبورانه، مهربانانه و مطابق با حقوق بشری بوده است و برخلاف دروغ‌های رسانه‌ای است که انواع شکنجه‌ها را در قلب اروپا نمی‌بینند اما در صدد شایعه پراکنی درباره زندانیان داخل ایران هستند.

سخنگوی قوه قضائیه اظهار کرد: چه مرگی برای جوامع مدعی حقوق بشر مستولی شده است که انسانی هزار روز در زندان انفرادی بدون دسترسی به حقوق زندانی و انسانی محدود شود و در این حال صدایی از مراجع مدعی بلند نمی‌شود و باید پرسید چرا پس از ماجرای تأسف وار برای حمید نوری جوامع اروپایی سکوت کرده اند.

ستایشی تصریح کرد: حق. مظلوم گرفتگی است و انشالله به زودی زود شاهد آزادی حمید نوری و سایر زندانیانی که در فراق هستید خواهیم بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حقوقی و قضایی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دیکته شب | دیکته کلاس اول دبستان