فال حافظ امروز چهارشنبه 17 خرداد/ گدا چرا نزند لاف سلطنت امروز


فال حافظ امروز چهارشنبه 17 خرداد/ گدا چرا نزند لاف سلطنت امروز

فال حافظ امروز چهارشنبه 17 خرداد را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید. به گزارش وقت صبح،فال حافظ امروز چهارشنبه 17 خرداد به شما توصیه می کند: از این رفتار ناراحت نشوید چرا که این فرد به اشتباه خودش پی می‌برد و در اولین...

فال حافظ امروز چهارشنبه 17 خرداد را مطالعه کرده و از اتفاقات در مسیر راهتان مطلع شوید.

به گزارش وقت صبح،فال حافظ امروز چهارشنبه 17 خرداد به شما توصیه می کند: از این رفتار ناراحت نشوید چرا که این فرد به اشتباه خودش پی می‌برد و در اولین فرصت از شما عذرخواهی می‌کند.

فـال حـافـظ متولدین فروردین

کنون که می‌دمد از بوستان نسیم بهشت

من و شراب فرح بخش و یار حورسرشت

گدا چرا نزند لاف سلطنت امروز

که خیمه سایه ابر است و بزمگه لب کشت

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد یکی از دوستان از درِ خودخواهی با شما وارد می‌شود و رفتار ناراحت‌کننده‌ای را در پیش می‌گیرد. از این رفتار ناراحت نشوید چرا که این فرد به اشتباه خودش پی می‌برد و در اولین فرصت از شما عذرخواهی می‌کند. احتمال دارد که در معامله‌ای ضرر کنید. در چنین شرایطی بهتر است هرگونه معامله و عقد قراردادهای تجاری را به آینده موکول نمایید.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

اگر به رنگ عقیقی شد اشک من چه عجب

که مهر خاتم لعل تو هست همچو عقیق

به خنده گفت که حافظ غلام طبع توام

ببین که تا به چه حدم همی‌کند تحمیق

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد کار و تلاش شما را از رسیدگی به وضعیت سلامتی خود غافل کرده و مواظب‌ خودتان نیستید. از آنجایی که ادامه این رفتار چیزی به غیر از بیماری و مریضی به دنبال ندارد، از امروز بیشتر به فکر سلامتی خود باشید و میان کار و سلامت وجود نازنین‌تان تعادل برقرار کنید.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

اگر از بهر دل زاهد خودبین بستند

دل قوی دار که از بهر خدا بگشایند

به صفای دل رندان صبوحی زدگان

بس در بسته به مفتاح دعا بگشایند

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد افکار ناراحت‌کننده را از سر خود بیرون کنید و به کارهای نشاط‌آور و هیجان‌انگیز مشغول شوید. مدتی است که پولی را برای انجام کاری سرمایه‌گذاری کرده‌اید، امروز خبر خوشی از این سرمایه‌گذاری به دست‌تان می‌رسد و باخبر می‌شوید که سود سرشاری روانه حساب‌های بانکی‌تان خواهد شد. همسر یا عشق‌زندگی‌تان با انجام کار پسندیده‌ای، زمینه رضایت و خوشنودی شما را فراهم خواهد کرد. از عشق‌زندگی‌تان برای انجام این کار تشکر و به ایشان ثابت کنید که قدردان تلاش‌های وی هستید. اهمیت بیشتری به گذر زمان بدهید و قدر لحظه‌های زندگی‌‌تان را بدانید. تنبلی را کنار بگذارید و سبک زندگی پرتحرک و فعالی را در پیش بگیرید.

فـال حـافـظ متولدین تیر

روزگاریست که دل چهره مقصود ندید

ساقیا آن قدح آینه کردار بیار

دلق حافظ به چه ارزد به می‌اش رنگین کن

وان گهش مست و خراب از سر بازار بیار

تعبیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید کارهای زیادی در پیش‌رو دارید، اما امروز زمان خوبی برای سخت‌کار کردن نیست و بهتر است به جای اینکه خودتان را غرق کار کنید، کمی به خودتان استراحت بدهید و زودتر از همیشه کارها را تعطیل نمایید. فرصتی برای افزایش درآمد دارید اما قبل از هرگونه سرمایه‌گذاری، جوانب این کار را حسابی بررسی نمایید. روز بسیار خوبی را برای عاشقی آغاز کرده‌اید و عشقی که در دل دارید را با معشوق خود درمیان بگذارید و مطمئن باشید که ایشان به عشق شما پاسخ مثبت خواهد داد.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

خوشا دمی که درآیی و گویمت به سلامت

قدمت خیر قدوم نزلت خیر مقام

بعدت منک و قد صرت ذائبا کهلال

اگر چه روی چو ماهت ندیده‌ام به تمامی

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید امروز بوسیله دوستان و آشنایان با فرد سرشناس و مهمی آشنا می‌شوید و گفتگویی میان شما و این فرد ایجاد خواهد شد. سخن‌های این فرد تاثیر زیادی روی شما می‌گذارد، در نتیجه حرف‌های ایشان را آویزه‌ گوش کنید و در آینده همیشه به یاد گفته‌های این فرد باشید. انسان خودرأی هستید و گوشتان به حرف بزرگ‌ترها و افرادی که تجربه بیشتری نسبت به شما دارند، بدهکار نیست. قبل از اینکه ادامه این رویکرد شما را به دردسر بزرگی بیاندازد، این روحیه را کنار بگذارید و برای انجام کارهای مهم حتماً نظر افراد باتجربه را جویا شوید.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

فلک جنیبه کش شاه نصره الدین است

بیا ببین ملکش دست در رکاب زده

خرد که ملهم غیب است بهر کسب شرف

ز بام عرش صدش بوسه بر جناب زده

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد روزی بسیار خوبی را در پیش دارید و فرصتی پیدا می‌کنید تا حسابی تفریح کنید، از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و با استراحت و تفریح، خودتان را آماده روزهای آینده کنید. امروز از شر مشکلات مالی خلاص می‌شوید و پولی که انتظارش را نداشتید، روانه حساب‌های بانکی‌تان می‌شود. اهل منزل شرایطی آرامش‌بخش را برای شما در خانه فراهم کرده‌اند، از این شرایط استفاده کنید و به آرامش برسید. امروز از آن روزها است که همسر یا عشق‌زندگی‌تان اصلا حوصله ندارد و بهتر است که از ایشان دوری کنید. خبری ناخوشایند به دست‌ شما خواهد رسید. اجازه ندهید این خبر شما را ناراحت و غمگین کند و به هر قیمتی که شده بر غصه‌ها غلبه کنید.

فـال حـافـظ متولدین مهر

چون تو را در گذر ای یار نمی‌یارم دید

با که گویم که بگوید سخنی با یارم

دوش می‌گفت که حافظ همه روی است و ریا

بجز از خاک درش با که بود بازارم

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که تسلط بیشتری بر رفتار خود داشته باشید و احساساتی نشوید. پولی که قرض کرده‌اید را امروز به هر قیمتی که شده پرداخت کنید در غیر این صورت این بدهی گرفتاری‌های زیادی برای شما درست می‌کند و ممکن است آبروی‌تان را به باد دهد. به مهمانی یا مراسم مهمی دعوت هستید و در این مراسم زمینه آشنایی شما با فرد سرشناسی مهیا می‌شود.

فـال حـافـظ متولدین آبان

سر تسلیم من و خشت در میکده‌ها

مدعی گر نکند فهم سخن گو سر و خشت

ناامیدم مکن از سابقه لطف ازل

تو پس پرده چه دانی که که خوب است و که زشت

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد فاصله چندانی با موفقیت ندارید به شرط اینکه دست از تلاش نکشید و ناامید نشوید. خرید ضروری برای منزل یا محل‌کار باید انجام دهید و این خرید وضعیت مالی‌تان را ضعیف خواهد کرد اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که در آینده پول قابل‌ملاحظه‌ای به دست‌تان می‌رسد. یکی از اعضای خانواده به حمایت و پشتیبانی شما نیاز دارد، دست این فرد را بگیرید و هر کاری که در توانتان هست را برای ایشان انجام دهید.

فـال حـافـظ متولدین آذر

یا رب این شمع دل افروز ز کاشانه کیست

جان ما سوخت بپرسید که جانانه کیست

حالیا خانه برانداز دل و دین من است

تا در آغوش که می‌خسبد و همخانه کیست

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید نظر خود را دائم تغییر ندهید و به جای روحیه‌ای دمدمی‌مزاج، به اطرافیان ثابت نمایید که عزم راسخی در انجام کارها دارید. بیشتر از همیشه مواظب اموال خود باشید چرا که احتمال دارد ضرر هنگفتی را تجربه کنید. هرگز روی کمک دوستان و آشنایان حساب باز نکرده‌اید و بر این باور هستید که دوستان‌ شما در روزهای سختی و گرفتاری دست‌تان را نمی‌گیرند، اما کاملا در اشتباه هستید و برای حل مشکلات با خیال راحت می‌توانید روی کمک دوستان و آشنایان حساب‌ باز کنید.

فـال حـافـظ متولدین دی

اثر نماند ز من بی شمایلت آری

اری مآثر محیای من محیاک

ز وصف حسن تو حافظ چگونه نطق زند

که همچو صنع خدایی ورای ادراکی

تـعبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید اعضای خانواده شما را لحظه‌ای به حال خودتان نگذاشته‌اند و در تمام مشکلات زندگی پشتیبان‌تان بوده‌اند، از این رفتار نهایت استفاده را ببرید و به اعضای خانواده ثابت کنید که همیشه حامی و پشتیبان آنها هستید. اطرافیان شما را به عنوان فرد زحمت‌کش و پرتلاشی می‌شناسند که لحظه‌ای دست از تلاش و کوشش بر نمی‌دارد، اما به رغم تلاش‌های شبانه‌روزی که انجام‌داده‌اید، دستاورد چشمگیری ندارید و این وضعیت شما را افسرده و نگران کرده‌است.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

گفتم ای مسند جم جام جهان بینت کو

گفت افسوس که آن دولت بیدار بخفت

سخن عشق نه آن است که آید به زبان

ساقیا می ده و کوتاه کن این گفت و شنفت

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که روز را با نگرانی و اضطراب آغاز کرده‌اید، اجازه ندهید این روحیه تا پایان روز با شما همراه باشد و فکری برای نگرانی‌های خود بردارید. مشکلی در سر راه شما سبز می‌شود و برای حل این مشکل کاری از دست‌تان بر نمی‌آید، اما جایی برای نگرانی وجود ندارد چرا که اعضای خانواده متوجه مشکل شما می‌شوند و به کمک آنها، این مشکل را راحت‌تر از چیزی که انتظارش را داشتید، پشت‌سر خواهید گذاشت.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

جهان بر ابروی عید از هلال وسمه کشید

هلال عید در ابروی یار باید دید

شکسته گشت چو پشت هلال قامت من

کمان ابروی یارم چو وسمه بازکشید

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید کارهای زیادی را باید انجام دهید و سرتان حسابی شلوغ است، اما ناراحت و نگران نباشید چرا که به اندازه کافی انرژی برای انجام کارهای روزانه بدست خواهید آورد و تمام کارهای امروز را تا انتهای روز به پایان خواهید رساند. انسان تندرستی هستید و لحظه‌ای از سلامتی خود غافل نمی‌شوید، این رویکرد را در زندگی ادامه دهید و مطمئن باشید که کسی از سلامتی و تندرستی ضرر نکرده‌است. با فرصت مناسبی برای افزایش درآمد و سود بیشتر روبرو خواهید شد. از این شرایط نهایت استفاده را ببرید و دارایی‌های خود را دوچندان کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا