شاخص بورس امروز و یک هفته اخیر را در اینجا ببینید


شاخص بورس امروز و یک هفته اخیر را در اینجا ببینید

به گزارش رکنا، اخبار مهم بورسی امروز و یک هفته اخیر را در ادامه بخوانید و بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید. شاخص کل بورس آخرین روز معاملاتی هفته را با رشد نسبی آغاز...

به گزارش رکنا، اخبار مهم بورسی امروز و یک هفته اخیر را در ادامه بخوانید و بازار بورس تهران را لحظه به لحظه در اینجا کلیک کنید.

شاخص کل بورس آخرین روز معاملاتی هفته را با رشد نسبی آغاز کرد + نمادها

شاخص بورس امروز و یک هفته اخیر را در اینجا ببینید

شاخص بورس امروز و یک هفته اخیر را در اینجا ببینید

امروز چهارشنبه شاخص کل بورس با رشد 2 هزار واحدی در ارتفاع دو میلیون و 291 هزار واحد رسید.

امروز چهارشنبه 17 خرداد ماه 1402 شاخص کل بورس با رشد نسبی به ارتفاع 2 میلیون و 291 هزار واحد رسید.

بازار سهام آخرین روز معاملاتی هفته را با یک تعادل نسبی در اکثر سهام ها آغاز کرد. شاخص کل بورس امروز چهارشنبه 17 خرداد ماه 1402 با رشد 2 هزار و 358 واحدی آغاز به کار کرد و در ارتفاع دو میلیون و 291 هزار واحد قرار گرفت.

همچنین شاخص کل هم‌ وزن نیز رشدی 2 هزار و 493 واحدی را تجربه کرد و به ارتفاع 778 هزار واحد رسید.

گفتنی است 4 نماد شستا، وپارس، خودرو و وپخش بیشترین تأثیر مثبت و 3 نماد فولاد، شپنا و وبصادر بیشترین اثر منفی را در شاخص کل بورس داشتند.

رشد 9800 واحدی شاخص در معاملات امروز

بازار سهام چهارمین روز کاری هفته را امروز در ابتدای بازار با معاملات کم نوسانی همراه شده بود و این کم نوسانی تا انتهای بازار نیز ادامه دار بود و تنها رشد گروه خودرویی در نیمه دوم معاملات بازار را به سمت مثبت تر شدن برد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی 9800 واحدی به 2 میلیون و 289 هزار واحد رسید ، همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز رشدی 5111 واحدی را تجربه کرد و به ارتفاع 776 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «وبملت»، «خودرو» و «پارس» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «بپاس»، «فغدیر» و «صبا» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «پی پاد»، «خگستر» و «وبملت» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «زفجر»، «دی» و «شجم» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 16 خرداد ماه 1402، مبلغ 8 هزار میلیارد و 600 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 151 میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند.

در بازار امروز 236 نماد در محدوده مثبت و 151 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 203 نماد در محدوده مثبت و 131 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

شاخص کل بورس امروز متعادل آغاز به کار کرد + نمادها

شاخص بورس امروز و یک هفته اخیر را در اینجا ببینید

شاخص بورس امروز و یک هفته اخیر را در اینجا ببینید

امروز سه شنبه 16 خرداد ماه 1402 شاخص کل بورس با رشد نسبی به ارتفاع 2 میلیون و 285 هزار واحد رسید.

بازار سهام چهارمین روز هفته را با یک تعادل نسبی در اکثر سهام ها آغاز کرد. شاخص کل بورس امروز سه شنبه 16 خرداد ماه 1402 با رشد 5 هزار و 503 واحدی آغاز به کار کرد و در ارتفاع دو میلیون و 285 هزار واحد قرار گرفت.

همچنین شاخص کل هم‌ وزن نیز رشدی 4834 واحدی را تجربه کرد و به ارتفاع 776 هزار واحد رسید.

گفتنی است 4 نماد وبملت، خودرو، وتجارت و برکت بیشترین تأثیر مثبت در شاخص کل بورس و 3 نماد شخارک، شپدیس و رمپنا بیشترین اثر منفی را در شاخص کل بورس داشتند.

رشد 8600 واحدی شاخص در معاملات شنبه

بازار سهام اولین روز کاری هفته را از ابتدای معاملات با یک تعادل نسبی در اکثر سهام مواجه شده بود اما از اواسط بازار قدرت تقاضا بیشتر شد و منجر به رشد شاخص‌های بورسی شد.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با رشدی 8600 واحدی به 2 میلیون و 279 هزار واحد رسید ، همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز رشدی 5700 واحدی را تجربه کرد و به ارتفاع 771 هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «اخابر»، «وبملت» و «وغدیر» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «انتخاب»، «آریا» و «شگویا» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «دانا»، «خودرو» و «وتجارت» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «دی»، «کرمان» و «عالیس» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ 13 خرداد ماه 1402، مبلغ 6 هزار میلیارد و 700 میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود 24 میلیارد تومان وارد بازار سهام کردند.

در بازار امروز 277 نماد در محدوده مثبت و 129 نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس 210 نماد در محدوده مثبت و 102 نماد در محدوده منفی معامله شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بورس

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403