افزایش معرفت زائران نسبت به حج و عبادت، حاصل جلسات آموزشی است


افزایش معرفت زائران نسبت به حج و عبادت، حاصل جلسات آموزشی است

مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری گفت: حاصل آموزش‌ها و ارتباطات خادمین فرهنگی با زائران، افزایش معرفت زائر نسبت به حج و عبادت و کسب معنویت هرچه بیشتر است.

به گزارش خبرگزاری شبستان، حجت‌الاسلام «محمدعلی اخویان» با بیان اینکه یکی از کارهای مهمی که بعثه انجام می‌دهد، در حوزه آموزش است، اظهار کرد: یکی از بخش‌های آموزشی مربوط به زائران است که قسمتی از آن به صورت حضوری انجام می‌شود؛‌ بر این اساس، زائران در جلساتی که برگزار می‌شود حضور می‌یابند و موضوعاتی مانند احکام عمومی و مناسک حج توسط خادمین فرهنگی برایشان تشریح می‌شود.


وی با اشاره به اینکه جلسات متعددی در ایران، مکه و مدینه برای زائرین برگزار می‌شود، ادامه داد: در این جلسات اسرار میقات، طواف، سعی صفا و مروه، اسرار مُحرِم شدن برای حج و حضور در عرفه و مشعر توسط خادمین فرهنگی بیان می‌شود.


مدیر آموزش معاونت فرهنگی بعثه مقام معظم رهبری تصریح کرد: امور آموزشی یکی از کارهایی است که باید به شکل خوب و جدی پیگیری شود که خوشبختانه تاکنون همینطور بوده است و به تناسب تعداد مخاطبان، 10 جلسه در ایران و 12 جلسه در مکه و مدینه برگزار می‌کنیم.


وی با بیان اینکه خادمین فرهنگی در ایام تشریق و ایام حج نیز به طور مرتب با زائران در ارتباط هستند، ادامه داد: حاصل این آموزش‌ها و ارتباطات، افزایش معرفت زائر نسبت به حج و عبادت و کسب معنویت هرچه بیشتر است.

پایان پیام/47

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صبح بخیر دلبرانه با انواع متن های عاشقانه و خاص