آسیب شناسی فرهنگ مهدویت در کانون های مساجد گامی مهم برای نهادینه کردن فرهنگ انتظار


آسیب شناسی فرهنگ مهدویت در کانون های مساجد گامی مهم برای نهادینه کردن فرهنگ انتظار

حجت الاسلام صادقی فر گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد وظیفه سنگینی در بخش فرهنگی برعهده دارند و آسیب شناسی فرهنگ مهدویت در کانون های مساجد گامی مهم برای نهادینه کردن فرهنگ انتظار به شمار می رود.

حجت الاسلام حسین صادقی فر- امام جماعت کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از مازندران اظهار کرد: تلاش برای نهادینه کردن فرهنگ انتظار مساله مهمی است که باید در جامعه به این مساله توجه شود و همه ما دغدغه انتظار فرج داشته باشیم.

وی افزود: امروز جوانان ما از بسیاری از ارزش های انقلابی و اسلامی دور شده اند و باید به صورت چهره به چهره و همنین به واسطه فضای مجازی در این بخش فرهنگ سازی گسترده انجام شده و ارزش های دینی، اسلامی و انقلابی را در جامعه به عنوان زیربنای نظام به جوانان ارائه کنیم.

امام جماعت کانون فرهنگی هنری امام علی(ع) نکا با بیان اینکه در برخی موارد برداشت ناصحیح و درست از مهدویت موجب شده است که دچار خسران شویم؛ خاطر نشان کرد: باید در این راستا بواسطه کانون مساجد به عنوان نهاد فرهنگی در این بخش وارد و اطلاعات درست به جامعه ارائه شود.

حجت الاسلام صادقی فر گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد وظیفه سنگینی در بخش فرهنگی برعهده دارند و آسیب شناسی فرهنگ مهدویت در کانون های مساجد گامی مهم برای نهادینه کردن فرهنگ انتظار است.

وی افزود: باید با شناخت درست روایت صحیح در مهدویت و فرهنگ انتظار و همچنین جلوگیری از رشد و نمو احادیث جعلی که قارچ گونه در جامعه در حال رشد است؛ به کمک فرهنگ مهدویت شتافته و در این بخش جوانان و نوجوانان جامعه را با این فرهنگ آشنا کنیم.

پایان پیام/175

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مساجد و کانونها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا