پایان قرارداد ستاره خارجی پرسپولیس


پایان قرارداد ستاره خارجی پرسپولیس

برخلاف تصورات اولیه، قرارداد گیورگی گولسیانی با باشگاه پرسپولیس یک ساله بود و در پایان لیگ بیست و دوم به اتمام رسید!

قوانین جدید سازمان لیگ ممکن است برخی بازیکنان درجه یک خارجی را از پرسپولیس و شاید فوتبال ایران دور کند.

اولین بار یحیی گل محمدی خبر از احتمال جدایی گیورگی گولسیانی داد و در برنامه تلویزیونی ورزشگاه گفت: «پرسپولیس باید در چند پست تقویت شود و بازیکنان قدرتمندی به تیم بیایند ولی بعضی قوانین دست و پای ما را بسته است؛ مثلا گولسیانی گفته است که من قرارداد ریالی نمی‌بندم. ما با بازیکنان خودمان هم نمی‌توانیم به این شکل قرارداد ببندیم، چه برسد به آنکه بخواهیم بازیکن جدیدی از اروپا یا آمریکای جنوبی بیاوریم. اصلا این حجم پول را چطور نگه دارند و انتقال دهند؟ واقعا نمی‌دانم چنین چیزی اصلا امکان پذیر است یا نه. باید یک قرارداد بسته بشود تا ببینم قابل اجرا است یا نه؟»

در ادامه خود گولسیانی نیز درباره بحث‌های مطرح شده در خصوص بودجه مشخص باشگاه‌های ایرانی و احتمال از بین رفتن قراردادهای دلاری تصریح کرد: «نمی‌توانم با ریال قرارداد ببندم. نوسان بالایی دارد. خانواده‌ام در گرجستان هستند. درست است خیلی پیش من می‌آیند اما نمی‌توانم به آنها بگویم پول ایران را خرج کنید. البته من هیچ چیزی از طرح‌های این‌چنینی قراردادها ندارم و نمی دانم چه اتفاقاتی در این مسیر می‌افتد.»

حالا در ادامه این مباحث شایعاتی نیز به گوش می‌رسد مبنی بر اینکه گیورگی گولسیانی ایران را ترک کند و به تیمی خارجی برود یا اینکه شاید دوباره به سپاهان بازگردد!

پایان قرارداد ستاره خارجی پرسپولیس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا