نرم افزار شبیه ساز کنسول های کلاسیک!


نرم افزار شبیه ساز کنسول‌های کلاسیک Pro Emulator for Game Consoles یک اپلیکیشن بی نقص برای شبیه سازی کنسول های کلاسیک و قدیمی در گوشی های اندرویدی می باشد که توسط Browser by Fulldive Co توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است.

موبنا – از سال های گذشته تا به کنون کنسول بازی های رایانه ای پیشرفت چشم گیری داشته اند. ما در نسل جدید کنسول ها شاهد ایجاد تغییرات بسیاری در گرافیک و سرعت پردازش هستیم. به هر حال، گرچه ممکن است ما دارای یک کنسول نسل جدید باشیم، اما حس و خاطراتی که با نسخه های قدیمی کنسول های بازی داشته ایم هیچگاه از یاد و خاطره مان پاک نمی شوند.

تصورش را کنید که در گذشته یکی از پلیر های ماریو در کنسولی نظیر میکرو بوده اید و یا خاطرات خوبی با psp خود داشته اید! شاید ما نتوانیم دیگر چنین کنسول هایی را پیدا کنیم و بازی های خاطره انگیزشان را تجربه کنیم؛ اما سیستم عامل اندروید این فرصت را به ما می دهد که آن ها را در گوشی خود شبیه سازی نماییم!

نرم افزار شبیه ساز کنسول‌های کلاسیک Pro Emulator for Game Consoles یک اپلیکیشن بی نقص برای شبیه سازی کنسول های کلاسیک و قدیمی در گوشی های اندرویدی می باشد که توسط Browser by Fulldive Co توسعه و در گوگل پلی منتشر شده است. این برنامه یکی از قوی ترین شبیه ساز هایی است که به کمک آن می توانید عملکرد، کنسول های قدیمی بازی های رایانه ای را در گوشی اندرویدی تان شبیه سازی نمایید!

به راحتی بازی های خاطره انگیز را اجرا کنید و ساعت ها از یک اجرای بدون نقص لذت ببرید. گرچه توسعه دهنده توضیحات خاصی در ارتباط با کنسول های تحت پشتیبانی ارائه نداده است، اما در تست های صورت گرفته توسط ما باید بگوییم که کنسول هایی نظیر آتاری، نینتندو، گیم بوی، سگا، نینتندو 64، پی اس پی و … به راحتی در گوشی شما شبیه سازی خواهند شد.

نرم افزار شبیه ساز کنسول های کلاسیک! نرم افزار شبیه ساز کنسول های کلاسیک! نرم افزار شبیه ساز کنسول های کلاسیک! نرم افزار شبیه ساز کنسول های کلاسیک!

تنها توجه داشته باشید که همه چیز به توانایی اسمارت فون تان بستگی دارد؛ هر چه قدر که گوشی اندرویدی تان دارای سخت افزار قدرتمند تری باشد، کنسول ها راحت تر شبیه سازی می شود و به سادگی می توانید نهایت استفاده را از آن ها ببرید. تیم توسعه دهنده به طور خودکار یک دیتابیس از بهترین بازی ها را در اختیارتان قرار می دهند و با یک جست و جوی ساده خواهید توانست که بازی های مورد علاقه تان را در میان هزاران عنوان گوناگون پیدا کنید.

همه چیز در نرم افزار شبیه ساز کنسول‌های کلاسیک Pro Emulator for Game Consoles شخصی سازی می شود که از جمله نقاط قوت آن به شمار می رود. کنترل بازی را متناسب با خواسته های تان تنظیم کنید و جای کلید ها را به راحتی تغییر دهید. بازی ها را در همان جایی که می خواهید ذخیره کنید و هر وقت که خواستید به ادامه آن ها بپردازید.

اگر برخی از بازی ها دارای حالت چند نفره هستند، شما قادر خواهید بود تا آن ها را به کمک بلوتوث و یا هات اسپات در حالت شبکه قرار داده و در لحظه با دوستان تان بازی شان کنید.

برخی از امکانات و قابلیت های نرم افزار شبیه ساز کنسول‌های کلاسیک Pro Emulator for Game Consoles اندروید:

  • شبیه سازی کنسول های بازی قدیمی و نوستالژی در اسمارت فون های اندرویدی
  • پشتیبانی از کنسول هایی نظیر آتاری، نینتندو، نینتندو 64، سگا، گیم بوی، پی اس پی و …
  • گزینه ای برای جست و جو در میان هزاران بازی متنوع و خاطره انگیز
  • ایجاد میانبر بر روی صفحه نمایش برای شروع بازی ها بدون هیچ گونه پیچیدگی
  • شخصی سازی گزینه های موجود و در دسترس برای داشتن یک تجربه جدید
  • ذخیره سازی بازی ها در هر جایی از بازی که هستید!
  • پشتیبانی از اجرای بازی ها به صورت چند نفره به کمک بلوتوث و هات اسپات

نرم افزار شبیه ساز کنسول‌های کلاسیک Pro Emulator for Game Consoles با بهره مندی از امکانات و قابلیت های منحصر به فرد خود در زمینه اجرای آسان بازی های خاطره اندروید در اسمارت فون های اندرویدی توسط توسعه دهنده اش با قیمت 1.99 دلاری در گوگل پلی منتشر شده و امتیاز 4.6 از 5.0 را توسط کاربران دریافت نموده است.

دانلود فایل نصبی پولی برنامه با لینک مستقیم – 151 مگابایت

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اپلیکشن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا