اخبار مهم درباره تغییرات در استقلال و پرسپولیس


اخبار مهم درباره تغییرات در استقلال و پرسپولیس

معاون سازمان خصوصی‌سازی گفت: مالکیت ۹۰ درصد سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به نام وزارت ورزش بوده و بابت واگذاری استقلال به وزارت اقتصاد، هنوز مصوبه هیئت وزیران گرفته نشده است.

اخبار مهم درباره تغییرات در استقلال و پرسپولیس

به گزارش راهبرد معاصر؛ میثم پیله‌فروش، معاون سازمان خصوصی‌سازی در مورد مجمع برگزار شده در ۱۶ خرداد و تنفسی که برای این مجمع درخواست شد صحبت کرد. او همچنین تاکید کرد لزوما قرار به تغییر همه اعضای هیئت مدیره نیست.

معاون سازمان خصوصی‌سازی راجع به تاریخ برگزاری مجمع بیان کرد: اصرار ما بر این بود که در تاریخ ۳۰ اردیبهشت‌ماه مجامع استقلال و پرسپولیس برگزار شود، اما وزیر ورزش درخواست کرد این اتفاق بعد از لیگ رخ دهد و معاون وزارت ورزش تاریخ دیگری را تعیین کرد. بعد از آن تنفسی به این تاریخ خورد و مجامع به ۱۶ خردادماه موکول شد. روز قبل (۱۶ خرداد) وزیر ورزش باز هم درخواست تنفس کرد تا بررسی‌های بیشتری صورت گیرد و به همین دلیل به یکشنبه هفته آینده (۲۱ خرداد) موکول شد. این خلاصه‌ای از اتفاقات رخ داده، است؛ اما باز هم تأکید می‌کنم انتخاب اعضای هیئت مدیره به معنای تغییر اعضای هیئت مدیره نیست.

*تأکید می‌کنید انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره به معنای تغییر آنها نیست اما شنیده می‌شود قرار است چند نفر از اعضای هیئت مدیره دو باشگاه تغییر کند». پیله فروش در واکنش به طرح این سؤال گفت: من پاسخی به سؤال شما نمی‌دهم، ولی وقتی ارزیابی‌هایی از عملکرد یک تیم پنج نفره صورت می‌گیرد، قطعاً برخی‌ امتیاز بالاتری دارند و برخی‌ امتیاز کمتری. آیا این به معنای این است که هر پنج نفر تغییر می‌کنند یا هر پنج نفر ابقا می‌شوند؟ قطعاً اینطور نیست. اجازه دهیم در فضایی آرام و با همکاری دو دستگاه ترکیب جدید اعلام شود./ تسنیم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی