تلویزیون 27 اینچی قابل‌حمل ال جی با کیف مخصوص محافظت می‌شود


تلویزیون 27 اینچی قابل‌حمل ال جی با کیف مخصوص محافظت می‌شود

ال‌ جی با بازطراحی تلویزیون StanbyME خود، قابلیت‌ حمل و مقاومت آن را افزایش داده است. اگر به محافظت از نمایشگر گوشی یا تبلت خود اهمیت زیادی می‌دهید، احتمالاً تلویزیون جدید ال جی نظر شما را جلب خواهد کرد. این محصول ۲۷ اینچی قابل‌حمل که...

ال‌ جی با بازطراحی تلویزیون StanbyME خود، قابلیت‌ حمل و مقاومت آن را افزایش داده است.
تلویزیون 27 اینچی قابل‌حمل ال جی با کیف مخصوص محافظت می‌شود
اگر به محافظت از نمایشگر گوشی یا تبلت خود اهمیت زیادی می‌دهید، احتمالاً تلویزیون جدید ال جی نظر شما را جلب خواهد کرد. این محصول ۲۷ اینچی قابل‌حمل که StandbyME نام دارد، در دل کیف مخصوص خود قرار می‌گیرد تا حمل آن آسان‌تر شود و مقاومتش دربرابر آسیب‌های احتمالی افزایش یابد.
ال جی اولین مدل StanbyME را یک ماه قبل‌ از رویداد CES 2022 معرفی کرد؛ محصولی که به نمایشگر لمسی ۲۷ اینچی مجهز بود و سیستم‌عامل webOS این شرکت را اجرا می‌کرد. این تلویزیون روی پایه‌های بلند مجهز به چرخ قرار داشت تا بتوان آن را به‌راحتی به مکان دیگری (مثلاً از اتاقی به اتاق دیگر) جابه‌جا کرد. گفتنی است نسل اول این دستگاه با برچسب ۹۰۰ دلاری عرضه شد.
تلویزیون 27 اینچی قابل‌حمل ال جی با کیف مخصوص محافظت می‌شود
StandbyME تلاش ال جی برای معرفی محصولی بود که هدف آن پُر‌کردن شکاف بین تبلت‌ها و تلویزیون‌ها بود؛ دستگاهی که ابعاد بزرگ نمایشگر تلویزیون‌ها را با قابلیت حمل تبلت‌ها ترکیب کرد. کاربران می‌توانند با هر‌بار شارژ StandbyME تا سه ساعت با آن فیلم تماشا کنند و بدین‌ترتیب، برای استفاده از تلویزیون مذکور حتی به دسترسی مستقیم به برق نیازی نیست.
سؤال مهم این است: آیا نسخه‌ی اول StandbyME محصول موفقی بود؟ پاسخ به این پرسش چندان ساده نیست؛ اما به‌هر‌حال ال جی تصمیم گرفته است که نسل دوم این تلویزیون را با ظاهر بازطراحی‌شده معرفی کند.
StandbyME جدید ال جی در دل کیف حمل پارچه‌ای قرار دارد. به‌نوشته‌ی گیزمودو، شما می‌توانید پنل ۲۷ اینچی 1080p این تلویزیون را در جهت افقی و عمودی قرار دهید. عمر باتری این دستگاه همچنان سه ساعت است و هیچ دوربینی ندارد؛ بنابراین، نمی‌توان برای برقراری تماس‌های تصویری روی آن حساب کرد. البته کاربران می‌توانند با اتصال گوشی هوشمند و انتقال تصویر به StandbyME، مخاطب خود را در تماس‌های ویدئویی روی نمایشگری بزرگ تماشا کنند.
از دیگر مشخصات نسل دوم StandbyME ال جی می‌توان به بلندگوهای دوگانه‌ی ۲۰ واتی اشاره کرد که توان کافی برای انتقال صدا در فضای یک اتاق را دارند. این محصول به کنترل از راه‌ دور بی‌سیم مجهز شده است و از دستورهای صوتی و رابط‌ کاربری لمسی پشتیبانی می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی از خوانندگی سگ سخنگو با آهنگ صادق بوقی میگه آو آو آو آو...