حضور نمایندگان فراجا در نشست بین المللی رؤسای اینترپل


حضور نمایندگان فراجا در نشست بین المللی رؤسای اینترپل

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا در هجدهمین نشست بین المللی روسای اینترپل کشورهای عضو سازمان اینترپل در کشور سنگاپور حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار مجید کریمی به اتفاق هیئت همراه، در هجدهمین نشست بین المللی رؤسای اینترپل کشورهای عضو سازمان اینترپل در کشور سنگاپور شرکت کرد.

در این نشست که با حضور حدود ۲۷۰ نفر از ۱۳۳ کشور عضو سازمان اینترپل برگزار شد، سردار مجید کریمی رئیس پلیس بین‌الملل فراجا، چندین ملاقات دو جانبه و چند جانبه با مقامات ارشد پلیس کشورهای شرکت کننده و مدیران بخش‌های تخصصی سازمان اینترپل داشت.

سردار کریمی با اشاره به اهمیت برگزاری این نشست سه روزه بیان کرد: این نشست با سخنرانی رئیس سازمان جهانی اینترپل آغاز و در آن حوزه‌های مختلف جرایم بین‌المللی، از جمله قاچاق مواد مخدر، قاچاق سلاح و مهمات، قاچاق انسان و سایر جرایم خشن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

رئیس پلیس بین‌الملل فراجا ضمن تاکید بر احقاق حقوق اتباع ایرانی بیان کرد: طی دیدارهای هیئت انتظامی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه این نشست، در خصوص استرداد متهمان بین‌المللی، به ویژه متهمان جرایم اقتصادی و قاچاق و افزایش سطح تعاملات پلیسی، با برخی از کشورها به توافقات خوبی رسیدیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی