تست هوش تصویری: اگر در 9 ثانیه خون آشام واقعی را تشخیص دهید نابغه هستید


تست هوش تصویری: اگر در 9 ثانیه خون آشام واقعی را تشخیص دهید نابغه هستید

مردم بسیاری در سراسر جهان و با هر فرهنگ و نژادی روزانه انواع و اقسام تست هوش و تست شخصیت و سایر تست ها و آزمون هایی که برای سنجش هوش و سرعت عمل و دقت و هوشیاری شان است را جستجو و مطالعه میکنند.این علاقمندی انسانها باعث شده است که تست های...

مردم بسیاری در سراسر جهان و با هر فرهنگ و نژادی روزانه انواع و اقسام تست هوش و تست شخصیت و سایر تست ها و آزمون هایی که برای سنجش هوش و سرعت عمل و دقت و هوشیاری شان است را جستجو و مطالعه میکنند.این علاقمندی انسانها باعث شده است که تست های بسیار زیادی مانند تست هوش تصویری ،هوش ریاضی، هوش هیجانی، شخصیت و … تهیه و منتشر شود که افراد میتواند به سادگی با مراجعه به آنها خودشان را بسنجند. در این مقاله هم یک مطلب بسیار جالب تست هوش برای شما آماده کرده ایم که با پاسخ دادن به آن می توانید میزان هوش خود را بسنجید. در مجموعه مطالب سرگرمی و شخصیت شناسی سایت بازده با ما همراه باشید تا هر روز یک تست هوش جالب را برای شما بیان کنیم. این شما و این تست هوش تصویری تشخیص خون آشام واقعی در ۹ ثانیه!

تست هوش تصویری تشخیص خون آشام واقعی در ۹ ثانیه

در تصویر سه خون آشام وجود دارد که تنها یکی از آنها واقعی است. فقط یک نابغه می تواند خون آشام واقعی را در ۹ ثانیه شناسایی کند. آیا شما یکی از آن ۳ نفر هستید؟

همانطور که می دانید تمرین منظم انواع تست های هوش تصویری به تقویت مغز و افزایش دامنه توجه کمک می کند. همچنین باعث جلوگیری از زوال عقل در سنین بالا و نیز کمک به بهبود سلامت روان میشود. خب آیا اکنون برای انجام یک تست هوش تصویری آماده هستید؟

بیا شروع کنیم.

تست هوش تصویری: اگر در 9 ثانیه خون آشام واقعی را تشخیص دهید نابغه هستید

تصویر به اشتراک گذاشته شده در بالا سه نفر را در لباس خون آشام نشان می دهد. اما، تنها یکی از آنها یک خون آشام واقعی است و وظیفه شما این است که در ۹ ثانیه خون آشام واقعی را پیدا کنید.

این یک چالش دشوار است که میزان مهارت های منطقی و تحلیلی شما را آزمایش می کند.

اکنون، تصویر را با دقت بررسی کنید و ببینید آیا می توانید خون آشام واقعی را در محدوده زمانی مورد نظر پیدا کنید.

اول همه چیزهایی را که در مورد خون آشام ها می دانید به یاد بیاورید و ببینید آیا هر یک از این ها به شناسایی خون آشام واقعی کمک می کند یا خیر.

عجله کنید؛ زمان در حال اتمام است!

فقط چند ثانیه باقی مانده است.

سه…

دو….

یکی…

و…

زمان به پایان رسید!

آیا موفق شده اید خون آشام واقعی را پیدا کنید؟

اگر بله، چه چیزی باعث شد که آن شخص را به عنوان خون آشام انتخاب کنید؟

حالا پاسخ خود را ارزیابی کنید!

تست هوش تصویری: اگر در 9 ثانیه خون آشام واقعی را تشخیص دهید نابغه هستید
راه حل این معمای تصویری این است که اولین نفر در سمت چپ تصویر شبیه یک خون آشام است، اما اگر با دقت مشاهده کنید، انعکاس شخص اول در آینه ظاهر می شود که از ویژگی های یک خون آشام نیست چرا که خون آشام ها سایه ندارند! نفر دوم هم که فاقد دندان نیش دراکولایی است که باز هم نمی تواند خون آشام باشد! بنابراین، نفر سوم و آخر یک خون آشام واقعی است.

شاید این مطالب هم برایتان جالب باشد

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه معما و هوش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه