صالح حردانی از استقلال جدا می شود!


صالح حردانی مدافع تیم فوتبال استقلال پیامی را در فضای مجازی برای هواداران این تیم منتشر کرد. به گزارش وقت صبح به نقل از خبرانلاین؛ بازیکنان استقلال در مسابقات لیگ برتر فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتند و با تلاش بسیار در هفته‌های...

صالح حردانی مدافع تیم فوتبال استقلال پیامی را در فضای مجازی برای هواداران این تیم منتشر کرد.

به گزارش وقت صبح به نقل از خبرانلاین؛ بازیکنان استقلال در مسابقات لیگ برتر فصل پر فراز و نشیبی را پشت سر گذاشتند و با تلاش بسیار در هفته‌های پایانی در کورس قهرمانی قرار گرفتند اما پس از شکست در دربی از کورس کنار رفتند و امید زیادی به قهرمانی در جام حذفی داشتند اما باوجود برگشت در ثانیه‌های پایانی دربی فینال در وقت‌های اضافه، باز هم نتیجه را به رقیب سنتی‌شان واگذار کردند تا در گرفتن ۲ جام بزرگ این فصل ناکام باشند.

چه باشیم و چه نباشیم…

صالح حردانی مدافع آبی‌پوشان در همین زمینه با انتشار پیامی در صفحه شخصی اینستاگرامش به عذرخواهی از هواداران استقلال پرداخته و از حمایت‌های آنها تشکر کرده است.

مدافع استقلال در قسمتی از پیامش با اشاره به این نکته «ما چه باشیم و چه نباشیم» از جدایی احتمالی خود نیز خبر داده است.

صالح حردانی از استقلال جدا می شود!

بیوگرافی صالح حردانی بازیکن فوتبال

صالح حردانی در تاریخ ۲۴ شهریور ماه ۱۳۷۷ در روستای اسفندان به دنیا آمد. او فوتبال خود را از تیم های شاهین و نیروی رامهرمز آغاز نمود. آنگاه به تیم فولاد خوزستان منتقل شد و زیر نظر جواد نکونام به یکی از بهترین بازیکنان فوتبال ایران تبدیل شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا