فیلمی حیرت انگیز از پرنده ای که در بدن کرگدن گم شد!


فیلمی حیرت انگیز از پرنده ای که در بدن کرگدن گم شد!

فیلمی بامزه از لحظه ناپدید شدن یک پرنده در گوش یک کرگدن در آفریقای جنوبی گرفته شده است. به گزارش وقت صبح به نقل از فرارو؛ پرنده‌ای در جست و جوی غذا به طور کامل در گوش یک کرگدن ناپدید شد. این کلیپ شگفت انگیز در حین یک سافاری در پارک ملی...

فیلمی بامزه از لحظه ناپدید شدن یک پرنده در گوش یک کرگدن در آفریقای جنوبی گرفته شده است.

به گزارش وقت صبح به نقل از فرارو؛ پرنده‌ای در جست و جوی غذا به طور کامل در گوش یک کرگدن ناپدید شد. این کلیپ شگفت انگیز در حین یک سافاری در پارک ملی کروگر آفریقای جنوبی گرفته شده است.

فیلمبردار این ویدئو توضیح می‌دهد: در حالی که بیشتر حیوانات در طبیعت آفریقا فقط با گونه‌های خود ارتباط برقرار می‌کنند، چند نمونه جالب وجود دارد که یک گونه از حیوانات با حیوانات دیگر از گونه‌های کاملاً متفاوت ارتباط برقرار می‌کند.

حیواناتی مانند کرگدن از حضور پرندگان کنه‌خوارسود زیادی می‌برند. آن‌ها ساعاتی از روز را از این پرندگان میزبانی می‌کنند که روی بدن کرگدن نشسته و شروع به خوردن کنه‌ها و انگل‌ها می‌کند. این یک رابطه برد-برد است، بدن حیوانات عاری از حشرات شده و پرندگان نیز غذای خود را دریافت می‌کنند.

فردی که این ویدئو را فیلمبرداری کرده است، گفت: واقعاً عجیب و کمی گیج کننده به نظر می‌رسید، فکر می‌کردم که پرنده در گوش کرگدن ناپدید شده است. پرنده در اعماق مجرای گوش رفت و به طرز شگفت انگیزی به نظر نمی‌رسید که کرگدن با این اتفاق مشکلی داشته باشد. به احتمال زیاد احساس خوبی برای کرگدن داشت و از یک اسکراب گوش خوب لذت می‌برد.

فیلمبردار گفت: در نهایت یک پرنده دیگر از راه رسید و به نظر می‌رسید که کرگدن به این نتیجه رسید که بس است و با یک تکان سر آن‌ها را از خود دور کرد.

فیلمبردار گفت: البته، پرندگان به سمت کرگدن بعدی رفتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه حیات وحش

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟