انتقال پول به اروپا با پرفکت مانی


انتقال پول به اروپا با پرفکت مانی

یکی از بهترین روش‌های موجود برای ارسال منابع مالی به کشورهای اروپایی، سیستم پرداخت بین‌المللی پرفکت مانی (Perfect Money) است. تحریم‌های بانکی، انتقال پول به اروپا را با پیچیدگی‌ها و مشکلات مختلفی روبه‌رو کرده است. افراد برای انتقال پول...

یکی از بهترین روش‌های موجود برای ارسال منابع مالی به کشورهای اروپایی، سیستم پرداخت بین‌المللی پرفکت مانی (Perfect Money) است.

تحریم‌های بانکی، انتقال پول به اروپا را با پیچیدگی‌ها و مشکلات مختلفی روبه‌رو کرده است. افراد برای انتقال پول به اروپا ناگزیر به استفاده از روش‌های غیرمستقیم هستند.

یکی از بهترین روش‌های موجود برای ارسال منابع مالی به کشورهای اروپایی، سیستم پرداخت بین‌المللی پرفکت مانی (Perfect Money) است.این سیستم تاکنون کاربران ایرانی را تحریم نکرده و امکان ارسال پول به اروپا و سایر مناطق جهان را فراهم کرده است.

در این مقاله به معرفی 3 روش انتقال پول به اروپا با پرفکت مانی پرداختیم. با مطالعه این روش‌ها به شما قول می‌دهیم تا با دانش کامل، مناسب‌ترین روش برای انتقال پول به اروپا را پیدا خواهید کرد.

1. صرافی ارز دیجیتال؛ راهی ساده برای انتقال پول به اروپا با پرفکت مانی

یکی از روش‌های انتقال پول به اروپا با پرفکت مانی، کمک گرفتن از صرافی‌های ارز دیجیتال است. اگر شخص دریافت‌کننده پول، حساب پرفکت مانی نداشته باشد، به‌طورمستقیم نمی‌توانیم برای او پرفکت مانی واریز کنیم. در چنین مواقعی باید پرفکت مانی‌های خود را در صرافی ارز دیجیتال به یک ارز دیجیتال (مثل تتر) تبدیل کنیم و تترها را به کیف پول ارز دیجیتال شخص موردنظر انتقال دهیم.

گاهی مواقع، دریافت‌کننده پول، حساب پرفکت مانی دارد؛ ولی فرستنده، حساب پرفکت مانی ندارد. در چنین شرایطی، نیازی به افتتاح حساب پرفکت مانی توسط فرستنده پول نیست؛ چون برخی از صرافی‌ها، مبلغ ریالی یا ارزی موردنظر را از فرستنده می‌گیرند و از حساب خودشان، مبلغ را برای گیرنده پول در اروپا انتقال می‌دهند. البته صرافی‌هایی که چنین کاری را انجام می‌دهند، کم و معدود هستند.

چرا تتر را برای انتقال پول به اروپا انتخاب کنیم؟

احتمالا این سوال در ذهنتان شکل گرفته است که چرا پرفکت مانی خود را به تتر تبدیل و سپس برای انتقال آن شخص موردنظر در اروپا اقدام کنیم؟ ارزش تتر، به عنوان معروف‌ترین استیبل کوین جهان، ثابت و معادل یک دلار آمریکاست. درصورت انتخاب تتر، دیگر لازم نیست نگران تغییر ارزش رمز ارزها، نوسانات بازار و کاهش ارزش دارایی‌مان باشیم. شخص دریافت‌کننده تتر می‌تواند تترها را به ارزهای رایج تبدیل کند. همچنین امکان خرج کردن تتر در فروشگاه‌های اروپا و تراکنش‌های روزانه وجود دارد.

انتقال پول به اروپا با پرفکت مانی

2. افتتاح حساب در پرفکت مانی؛ روشی مستقیم برای انتقال پول به اروپا

یکی از بهترین روش‌ها برای انتقال پول به اروپا این است که افراد فرستنده و گیرنده پول، حساب پرفکت مانی داشته باشند. پس از افتتاح حساب در سایت پرفکت مانی، یک شماره حساب منحصربه‌فرد و کیف پول پرفکت مانی به شخص صاحب حساب تعلق می‌گیرد. در مرحله بعدی، فرستنده پول، حساب پرفکت مانی خود را شارژ می‌کند و مبلغ مشخصی را به حساب گیرنده در اروپا، انتقال می‌دهد.

مشکلات بانکی کشور، مانع شارژ مستقیم حساب پرفکت مانی هستند؛ به همین دلیل ایرانیان باید از طریق صرافی‌ها برای خرید پرفکت مانی و انتقال آن به کیف پول خود اقدام کنند. برای این کار، از صرافی‌های حرفه‌ای و امن مثل صرافی اکس اونیکس کمک بگیرید. چنین صرافی‌هایی، امکان خرید پرفکت مانی با کارت بانکی را فراهم می‌کنند. پس از اتمام فرایند خرید در صرافی، پرفکت مانی در سریع‌ترین زمان ممکن به حساب شخص منتقل می‌شود.

3. ووچر پرفکت مانی؛ ساده‌ترین روش برای انتقال پول به اروپا

آسان‌ترین راه برای انتقال پول به اروپا با پرفکت مانی، استفاده از ووچر پرفکت مانی است. ووچر، یک کد 16 رقمی است و اعتبار مشخصی دارد. شخصی که قصد انتقال پول به اروپا را دارد، باید در اولین گام با مبلغ موردنظر برای خرید ووچر پرفکت مانی اقدام کند. سپس فرستنده، باید کد 16 رقمی ووچر را به گیرنده پول در اروپا بدهد. گیرنده این کد را در بخش «Deposit» حساب خود در پرفکت مانی وارد می‎کند. با این کار، اعتبار ووچر، به حساب او منتقل می‌شود.

یک راه دیگر برای انتقال پول به اروپا با ووچر پرفکت مانی وجود دارد. در این روش، شخص فرستنده، پول خود را به ووچر پرفکت مانی تبدیل می‌کند و با وارد کردن کد ووچر در بخش «Deposit» حساب خود، اعتبار آن را به حسابش انتقال می‌دهد. در گام بعدی، فرستنده پرفکت مانی موردنظر خود را از طریق شماره حساب، به حساب پرفکت مانی شخص گیرنده منتقل می‌کند.

انتقال پول به اروپا با پرفکت مانی

اکس اونیکس؛ پلتفرمی امن و سریع برای انتقال پول به اروپا با پرفکت مانی

در این مقاله به سه مورد از آسان‌ترین روش‌های انتقال پول به اروپا با پرفکت مانی اشاره کردیم. در هر سه روش مذکور، به یک صرافی امن و مطمئن برای انتقال پول به اروپا نیاز داریم؛ چون بدون امنیت، احتمال دارد که با کلاهبرداری و تاراج منابع مالی‌مان روبه‌رو شویم. مجموعه اکس اونیکس، یک پلتفرم معاملاتی صرافی امن و مطمئن است که امکان خرید و فروش سریع و امن پرفکت مانی، ارزهای دیجیتال و ووچر پرفکت مانی را برای کاربران فراهم کرده است.

درصورت تمایل به خرید و فروش پرفکت مانی و سایر ارزهای دیجیتال، کافی است در صرافی اکس اونیکس ثبت نام کنید و مراحل احراز هویت را پشت سر بگذارید. پس از احراز هویت، کیف پول اختصاصی در اختیار شما قرار می‌گیرد و با استفاده از آن می‌توانید خرید و فروش پرفکت مانی را به شکل سریع و امن انجام دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر از خدمات، شیوه و سرعت معاملات، کافی است به پلتفرم اکس اونیکس به آدرس exonyx.org مراجعه کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...