رسانه های آمریکایی از انجام ضد حمله اوکراین علیه روسیه گزارش دادند


رسانه های آمریکایی از انجام  ضد حمله اوکراین علیه روسیه گزارش دادند

ای بی سی نیوز به نقل از مقامات کی یف خبر داد که ضد حمله اوکراین علیه روسیه به فعال ترین مرحله خود رسیده است.

به گزارش اسپوتنیک، یک مقام نزدیک به ولادیمیر زلنسکی به کانال تلویزیونی آمریکایی ای بی سی نیوز گفت که ضد حمله اوکراین علیه روسیه به فعال ترین مرحله خود رسیده است.
در بیانیه ای در وب سایت کانال آمده است: اوکراین روز پنجشنبه یک ضد حمله طولانی مدت علیه روسیه را آغاز کرد. دو مقام اوکراینی، از جمله یک منبع نزدیک به رئیس جمهور ولادیمیر زلنسکی، به ای بی سی نیوز تایید کردند که ضد حمله اوکراین علیه روسیه در فعال ترین مرحله خود در حال انجام است.
پیشتر، واشنگتن پست نوشته بود که نیروهای اوکراینی یک ضد حمله علیه روسیه را آغاز کرده اند. به گفته منابع آگاه در نیروهای مسلح اوکراین، این نیروها چهارشنبه شب حملات خود را در آستانه این حمله تشدید کردند.
وزیر دفاع روسیه، سرگی شویگو، روز سه‌شنبه گفت که کی یف ظرف سه روز یک حمله تهاجمی را که مدت‌ها وعده داده بود در بخش‌های مختلف جبهه آغاز کرد و تجهیزات و نیروی انسانی زیادی را برای این کار متمرکز کرد. به گفته وی، نیروهای مسلح روسیه تلاش های تهاجمی دشمن را خنثی کردند، دشمن متوقف شد و نیروهای اوکراینی در سه روز تا 3715 نفر را از دست دادند.
زمان ضد حمله اوکراین علیه روسیه بارها تغییر کرده و همچنان تغییر می کند. در فدراسیون روسیه، این امر را یک مورد"عصبی" می خوانند که اولاً با جنگ اطلاعات مربوط است. اعلامیه های مداوم یک حمله قریب الوقوع برای نگه داشتن روسیه در حالت تعلیق طراحی شده است و ثانیاً این یک واقعیت است که غرب خواستار نتایج سریع و پیروزمندانه از کی یف است. و مقامات اوکراین باید مدام گزارش دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه روسیه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ از حالا دیگه من مردم تورو از پیشم بردن علیراد