ادوبی مدل هوش مصنوعی مولد Firefly را در دسترس سازمان‌ها قرار می‌دهد


ادوبی مدل هوش مصنوعی مولد Firefly را در دسترس سازمان‌ها قرار می‌دهد

هزینه استفاده از Firefly برای سازمان‌ها هنوز اعلام نشده و ادوبی آن را براساس نیاز و اندازه سازمان‌ها تعیین می‌کند.

ادوبی امروز اعلام کرد که می‌خواهد هوش مصنوعی مولد Firefly خود را برای مشتریان سازمانی ارائه کند تا بتوانند از آن برای برند خود استفاده کنند. همچنین این شرکت برنامه طراحی Adobe Express خود (با نام قبلی Adobe Spark) را برای کاربران سازمانی ارائه می‌کند تا بتوانند از طریق آن نیز به Firefly دسترسی داشته باشند.

«دیوید وادوانی»، رئیس کسب‌و‌کار رسانه‌های دیجیتال ادوبی می‌گوید:

«رهبران کسب‌وکارها انتظار دارند که تقاضای مربوط به محتوا طی دو سال آینده 5 برابر افزایش پیدا کند که این امر باعث می‌شود کارایی آن‌ها در داخل سازمان‌ها افزایش یابد. پیشنهاد سازمانی جدید ما به کاربرانی با هر سطح مهارت اجازه می‌دهد تا ایده‌های خود را فوراً با کمک Firefly به محتوا تبدیل کنند و از قدرت Express و Creative Cloud برای تغییر سریع منابع و ارائه طرح‌های برجسته بهره ببرند.»

هزینه هوش مصنوعی Firefly برای سازمان‌‌ها

ادوبی مدل هوش مصنوعی مولد Firefly را در دسترس سازمان‌ها قرار می‌دهد

ادوبی هزینه استفاده از Firefly برای سازمان‌ها را هنوز اعلام نکرده، اما «اشلی استیل»، معاون ارشد رسانه‌های دیجیتال این شرکت به ورج گفته است که مجوزهایی که در اختیار برندها قرار خواهند گرفت، براساس نیاز و اندازه سازمان‌ها تعیین می‌شود. همچنین هنوز به‌طور دقیق مشخص نیست که این سرویس چه زمانی در دسترس سازمان‌ها قرار خواهد گرفت، البته طبق اعلام ادوبی، Firefly پس از خارج‌شدن از فاز بتا، برای سازمان‌ها ارائه می‌شود.

علاوه‌براین، ادوبی در حالی Firefly را به سازمان‌ها ارائه کرده که دو هفته قبل آن را در دسترس کاربران فتوشاپ نیز قرار داده بود؛ جایی که اکنون بیش از 150 میلیون بار از آن استفاده شده است.

مزیت اصلی هوش مصنوعی Firefly ادوبی این است که تصاویر تجاری ایمن تولید می‌کند. درواقع برای آموزش این مدل، از محتواهای Adobe Stock کمک گرفته شده، به این معنی که حقوق تمام تصاویر را در اختیار دارد و به این ترتیب، از نقایص اخلاقی و لجستیکی بسیاری از مدل‌های هوش مصنوعی مشابه خودداری شده است.

Firefly که در زمان راه‌اندازی فقط تحت وب در دسترس قرار گرفته بود، اکنون از طریق Adobe Express و Creative Cloud نیز در دسترس قرار دارد.

منبع: دیجیاتو

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سلام...