CelcomDigi به دنبال صرفه جویی در هزینه های شبکه است


ICTna.ir - کمپانی CelcomDigi بعنوان شرکت مخابراتی مالزی که اخیراً ادغام شده است، امیدوار است در سه سال آینده تا 1.4 میلیارد دلار در هزینه هایش صرفه جویی کند. به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در کنار...

CelcomDigi به دنبال صرفه جویی در هزینه های شبکه است
ICTna.ir - کمپانی CelcomDigi بعنوان شرکت مخابراتی مالزی که اخیراً ادغام شده است، امیدوار است در سه سال آینده تا 1.4 میلیارد دلار در هزینه هایش صرفه جویی کند.
به گزارش گروه اخبار خارجی آژانس خبری فناوری اطلاعات و ارتباطات (ایستنا)، در کنار انتشار گزارش مالی سه ماهه اول این شرکت، سلکام اهدافی نظیر یکپارچه سازی شبکه و هم افزایی خود را به اشتراک گذاشت. در سه سال آینده، این شرکت قصد دارد حدود 7هزار سایت بی تی اس را از رده خارج کرده و 2هزار سایت جدید ایجاد کند و در مجموع بین 16 تا 18 هزار سایت بی تی اس را در شبکه خود نگهداری کند. در عین حال، هدف آن افزایش پوشش جمعیتی 4G از 96 درصد به بیش از 98 درصد و افزایش سرعت متوسط ​​دانلود به حداقل 45 مگابیت در ثانیه است.
انتظار می رود برنامه یکپارچه سازی شبکه، هم افزایی 1.2 میلیارد دلاری ایجاد کند و 237.8 میلیون دلار دیگر از یکپارچه سازی حوزه آی تی صرفه جویی شود.
Datuk Idham Nawaw، مدیرعامل Celcom در بیانیه‌ای گفت: ما در حال تسریع تلاش‌ها در حوزه یکپارچه‌سازی در سراسر شبکه هستیم و بر ارائه مزایای همگرا به مشتریان خود در کوتاه‌ترین زمان ممکن تمرکز می‌کنیم. تلاش‌هایمان به منظور یکپارچه‌سازی سازمانی در حال انجام است و شرکت از روز اول به‌عنوان یک نهاد واحد، با یک تیم مدیریتی واحد و تمرکز دقیق بر ارائه بهترین‌های هر دو برند با نتایج بهبودیافته، تجربیات شبکه و خرده‌فروشی به 20.2 مشترک فعالیت می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403