راهنمای خرید بهترین گوشی 8 تا 9 میلیون تومان در بازار ایران


راهنمای خرید بهترین گوشی 8 تا 9 میلیون تومان در بازار ایران

اگر به دنبال خرید یک گوشی میان‌رده بوده اما با محدودیت در بودجه مواجه هستید، راهنمای خرید گوشی زیر ۹ میلیون تومن را بخوانید. با داشتن بودجه 9 میلیونی می‌توانید در میان گوشی‌های بسیار پرکاربرد و باکیفیت یک مدل بسیار مناسب را انتخاب کنید. در...

اگر به دنبال خرید یک گوشی میان‌رده بوده اما با محدودیت در بودجه مواجه هستید، راهنمای خرید گوشی زیر ۹ میلیون تومن را بخوانید. با داشتن بودجه 9 میلیونی می‌توانید در میان گوشی‌های بسیار پرکاربرد و باکیفیت یک مدل بسیار مناسب را انتخاب کنید. در ادامه این مطلب از شهر سخت افزار به معرفی بهترین گوشی 8 تا 9 میلیون تومان پرداخته و آنها را با هم مقایسه کرده‌ایم.

گوشی هوشمند این روزها به مهمترین دستگاه الکترونیکی همراه در دنیا تبدیل شده‌اند و سازندگان در این زمینه و به خصوص در بخش گوشی‌های میان‌رده بسیار خوب عمل کرده و گوشی‌هایی را روانه‌ بازار کرده که به نسبت قیمت‌شان مشخصات بسیار خوبی را ارائه می‌کنند.

در همین رابطه فهرستی از بهترین گوشی تا ۹ میلیون بر اساس قیمت ارائه شده است. در راهنمای خرید گوشی رنج 9 میلیون تومن همانند دیگر مقاله‌های راهنمای خرید بهترین گوشی در شهر سخت افزار، یک لیست شامل چند گوشی زیر نه میلیون از ارزان‌ترین به گران‌ترین مرتب شده و در اختیار کاربران قرار گرفته است. همچنین کارشناسان شهر سخت افزار در بخش کامنت ها به ارائه مشاوره تخصصی در خرید گوشی موبایل می پردازند.

گوشی Xiaomi Redmi Note 10 Pro (4GB/64GB)
گوشی شیائومی ردمی نوت 10 پرو

قیمت: حدود 7 میلیون و 800 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی

راهنمای خرید بهترین گوشی 8 تا 9 میلیون تومان در بازار ایران

تراشه‌ کارآمد هشت نانومتری Snapdragon 732G درکنار ۶ یا ۸ گیگابایت حافظه‌ی رم در اجرای انواع بازی‌های سنگین «ردمی نوت 10 پرو شیائومی» را به عنوان بهترین گوشی تا نه میلیون تومان به‌خوبی همراهی خواهند کرد.

این گوشی بازی‌های محبوبی مانند پابجی موبایل و کال آو دیوتی موبایل را با تنظیمات گرافیکی بسیار بالا و ۴۰ تا ۵۰ FPS اجرا می‌کند و اگر گرافیک را تا High یا مدیوم پایین بیاوریم، نرخ فریم افزایش و ثبات خوبی را تجربه خواهد کرد.

همچنین نمایشگر ۶٫۶۷ اینچ ۱۲۰ هرتز AMOLED، دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، باتری ۵۰۲۰ میلی‌آمپرساعتی و پشتیبانی از شارژ سریع ۳۳ وات از دیگر قابلیت‌های ردمی نوت 10 پرو هستند که بهترین گوشی 8 میلیونی را علاوه‌ بر بازی‌ کردن، برای استفاده‌ روزمره و عکاسی نیز به گزینه‌ مناسبی تبدیل می‌کند. وجود اسپیکرهای استریو و جک هدفون و فرستنده‌ مادون‌قرمز هم بر ارزش خرید این گوشی رنج 9 میلیون تومن خواهد افزود.

گوشی Samsung Galaxy M32 (6GB/128GB)
گوشی سامسونگ گلکسی ام 32

قیمت: حدود 8 میلیون و 600 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی

راهنمای خرید بهترین گوشی 8 تا 9 میلیون تومان در بازار ایران

اگر به دنبال خرید یک گوشی زیر ۹ میلیون اما قدرتمند از سامسونگ هستید، می‌توانید گلکسی M32 را به عنوان یکی از گزینه‌های خود در نظر بگیرید. این گوشی با وجود برچسب قیمتی حدود 8 میلیون تومانی‌ خود از تراشه Helio G80 استفاده می‌کند.

سامسونگ این گوشی زیر نه میلیون تومان را به نمایشگر ۶.4 اینچی Super AMOLED با نرخ نوسازی 90 هرتز تجهیز کرده است. از سوی دیگر، این میان‌رده از دوربین عریض 64 مگاپیکسلی در کنار سه سنسور دیگر بهره می‌برد.

سامسونگ گلکسی M32 به باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز بوده و از فناوری شارژ ٢۵ واتی پشتیبانی می‌کند. در کل گلکسی M32 را می‌توان یکی از میان‌رده‌های سامسونگ با ارزش خرید معقول دانست.

گوشی Samsung Galaxy A24 5G (4GB/128GB)
گوشی سامسونگ گلکسی آ 24 فایوجی

قیمت: حدود 8 میلیون 900 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی

راهنمای خرید بهترین گوشی 8 تا 9 میلیون تومان در بازار ایران

گوشی گلکسی A24 بهترین گوشی تا 9 میلیون سامسونگ موجود در بازار محسوب می‌شود که با مشخصات مناسب برای عکاسی و گیمینگ روانه بازار شده است. همچنین این سری از تولیدات سامسونگ به داشتن نمایشگر با‌کیفیت Super AMOLED با نرخ نوسازی 90 هرتز مشهور هستند که خبر خوبی برای گیمرها محسوب می‌شود.

مضاف بر این سامسونگ تلاش کرده است حاشیه‌های این گوشی خوب را تا حد امکان کم کند. قاب پشتی این گوشی مدل بالا از جنس پلاستیک بوده و قاب جلویی را شیشه پوشانده که جلوه‌ زیبایی به گوشی داده است. ابعاد نمایشگر استفاده‌ شده در این گوشی برابر 6.5 اینچ با رزولوشن +FHD که گلکسی A24 را در زمره گوشی های خوش دست قرار می‌دهد.

این صفحه‌نمایش با شیشه گوریلا گلس 5 محافظت شده و توانایی نمایش 396 پیکسل در هر اینچ را دارد تا گیمرها بتوانند روی امکانات این گوشی تا نه میلیون تومان حساب کنند. سامسونگ برای گوشی Galaxy A24 تراشه Helio G99 را برگزیده که به همراه 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه می‌شود.

این تراشه برای اجرای چندین برنامه به صورت هم‌زمان و تماشای ویدیو کاملاً مناسب است. پردازنده گرافیکی Mali-G57 هم از پس اجرای بازی‌های نسبتاً سنگین به خوبی بر می‌آید.

دوربین اصلی گلکسی A24 یک سنسور 50 مگاپیکسلی بوده که در کنار سنسور 5 مگاپیکسلی از نوع فوق‌عریض و سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو بر روی قاب پشتی این گوشی قرار دارند که برای عکاسی مناسب هستند. البته عکاسان حرفه‌ای باید به سراغ مدل های پرچم‌دار بروند.

دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی هم در قاب جلویی این گوشی زیر ۹ میلیون تومان به کار گرفته شده است. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 25 واتی خیال گیمرها را بابت شارژدهی گوشی راحت می‌کند.

گوشی Xiaomi Poco M5s (8GB/256GB)
گوشی پوکو ام 5 اس

قیمت حدود 9 میلیون و 100 هزار تومان با گارانتی 18 ماهه شرکتی

راهنمای خرید بهترین گوشی 8 تا 9 میلیون تومان در بازار ایران

با بودجه‌ای نزدیک به 9 میلیون تومان، می‌توانید بهترین گوشی گیمینگ با تراشه‌ نزدیک به پرچم‌دار را تهیه کنید. پوکو M5s ارزان‌ترین گوشی هوشمندی است که از Helio G95 قدرت می‌گیرد.

قدرت پردازشی Helio G95 به‌قدری است که می‌تواند برخی بازی‌ها را با نرخ فریم پایدار و تنظیمات گرافیکی بالا اجرا کند. به‌لطف نمایشگر 90 هرتزی پوکو M5s می‌توانید بازی‌هایی که از نرخ فریم‌های بیش از ۶۰ فریم‌ بر ثانیه پشتیبانی می‌کنند را تجربه کنید.

در انتهای این بخش از راهنمای خرید گوشی رنج 9 میلیون تومن باید گفت که پوکو M5s به عنوان بهترین گوشی مخصوص بازی در رنج قیمتی خود تمام انتظارات گیمرها از گوشی گیمینگ در بخش نمایشگر و تراشه به‌خوبی برآورده می‌کند.

البته بزرگ‌ترین ضعف گوشی پوکو را می‌توان دوربین‌های ناکارآمد و ضعیف دانست که البته برای گیمرهای موبایل اهمیت زیادی ندارد. علاوه بر این جک ۳٫۵ میلی‌متری هدفون و پشتیبانی‌ از کارت حافظه‌ی جانبی نیز از دیگر نقاط قوت بهترین گوشی بالای 8 میلیون تومن محسوب می‌شوند.

جمع‌بندی و پاسخ به سوالات پرتکرار

در این مقاله به معرفی و بررسی بهترین گوشی زیر نه میلیون تومان پرداختیم و در ادامه نیز جدولی از مقایسه مشخصات این گوشی‌ها آورده شده تا به شما در انتخاب بهترین گوشی متناسب با بودجه‌تان کمک کند. آیا شما هم خرید این گوشی‌ها را به دیگران توصیه می‌کنید یا نظر دیگری دارید؟ به نظرتان بهترین گوشی تا 9 میلیون تومان در بازار کدام است.

کمیتRedmi Note 10 ProGalaxy M32Galaxy A24 5GPoco M5s
نمایشگر AMOLED 6.67 inchesAMOLED 6.67 inchesSuper AMOLED 6.4 inchesSuper AMOLED 6.5 inches
تراشهSnapdragon 732GHelio G80Helio G99Helio G95
حافظه4GB/64GB6GB/128GB4GB/128GB8GB/256GB
دوربین108+8+5+2MP , 16MP64+8+2+2MP , 20MP50+5+2MP , 13MP64+8+2+2MP , 13MP
باتری 5000 mAh5000mAh5000mAh5000mAh
سیستم عاملAndroid 13, MIUI 14Android 13, One UI 5Android 13, One UI 5.1Android 12, MIUI 13
قیمت 7.800.0008.600.0008.900.0009.100.000

بهترین گوشی 5G زیر ۹ میلیون تومان کدام است؟

گوشی گلکسی A24 را می‌توان بهترین گوشی تا نه میلیون دانست که از شبکه 5G پشتیبانی کرده و با قیمت مناسبی در بازار عرضه شده است.

کدام برند گوشی تا 9 میلیون تومن برای خرید بهتر است؟

دو برند شیائومی و سامسونگ موفق شده‌اند بهترین گوشی زیر نه میلیون را روانه بازار کنند که در مطلب بهترین گوشی زیر 9 میلیون تومن به تعدادی از آنها اشاره شده است. از نظر اینجانب گوشی گلکسی A24 مناسب ترین انتخاب در این بازه قیمتی محسوب می‌شود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج