کشف «سفینه‌های فضایی» فرازمینی‌ها + ویدئو


کشف «سفینه‌های فضایی» فرازمینی‌ها + ویدئو

ایتنا - یک افسر سابق اطلاعاتی آمریکا می‌گوید: ما قطعا در عالم تنها نیستیم، داده‌ها به‌وضوح نشان می‌دهند که ما تنها نیستیم.


دیوید چارلز گروش، ۳۶ ساله، اعلام کرده است که نهادهای اطلاعاتی در یک «کارزار پیچیده پخش اطلاعات نادرست» مشارکت کرده تا خبر کشف قطعات یا اساسا کل این سفینه‌ها را پنهان کند.

گروش پیش از این برای سازمان ملی اطلاعات مکانی (NGA) و اداره ملی شناسایی (NRO) کار می‌کرده است.

در مورد دوم، او نماینده گروه ویژه پدیده‌های هوایی ناشناس بود و پس از آن در سال‌های ۲۰۲۱ تا ۲۰۲۲ به‌عنوان یکی از مدیران سازمان ملی اطلاعات مکانی برای بررسی پدیده‌های هوایی ناشناس انتخاب شد.

به گزارش ایتنا و به نقل از ایندیپندنت، گروش در پاسخ به این پرسش که آیا سازمان‌های اطلاعاتی تاکنون با اجساد گونه‌های فرازمینی مواجه شده‌اند یا نه، به «نیوز نیشن» گفت: «شما وقتی چیزی را پیدا می‌کنید که یا فرود آمده یا سقوط کرده است، گاهی اوقات با خلبانان مرده روبرو می‌شوید. باور کنید یا نه، هر چقدر هم که خیالی و عجیب‌وغریب به نظر برسد، این واقعیت دارد.»

گروش می‌گوید:« ما قطعا در عالم تنها نیستیم، داده‌ها به‌وضوح نشان می‌دهند که ما تنها نیستیم.»

او می‌افزاید گروه عملیات پدیده‌های هوایی ناشناس برای بازیابی قطعات سانحه برخورد شیء ناشناس به زمین، اجازه دسترسی پیدا نکرد.

گروش می‌گوید این سفینه‌های فضایی، اگر اسم آن را بشود فضاپیما گذاشت، سفینه‌ای بیگانه فرازمینی با منشأ عجیب‌وغریب بوده که یا فرود آمده یا سقوط کرده‌ است.

او می‌گوید سازمان‌های اطلاعاتی «تعداد زیادی» فضاپیماهای فرازمینی را کشف کرده‌اند.

او می‌افزاید: «تصور می‌‌کردم کاملا احمقانه است، ابتدا تصور می‌کردم دارم فریب می‌خورم، این یک حقه بود.»

به گفته گروش، بسیاری از افسران ارشد اطلاعاتی کنونی و سابق... آن‌ها اسناد و مدارک دیگری ارائه کردند مبنی بر اینکه درواقع برنامه‌ای وجود دارد که گروه عملیاتی پدیده‌های هوایی ناشناس، آن‌ها را بررسی نکرده است.

این کهنه سرباز که در افغانستان خدمت کرده است، به «دبریف» گفت که مواد کشف شده، بر اساس ریخت‌شناسی و شمایل فضاپیماها و آزمایش علم مواد و چیدمان اتمی منحصربه‌فرد آن‌‌ها و نشانه‌های رادیولوژیکی، «منشأ عجیبی داشتند» چه هوش فرازمینی باشد، یا چیزی با خاستگاه فرازمینی یا اساسا با منشأ ناشناخته.

کشف «سفینه‌های فضایی» فرازمینی‌ها + ویدئو


بر اساس گزارش‌های منتشر شده، گروش که در ۷ آوریل ۲۰۲۳ از دولت کناره‌گیری کرد، شکایتی را ارائه کرده و گفته است که او به‌دلیل افشای اطلاعات این اکتشافات به کنگره و به بازرس کل نهاد اطلاعاتی، متحمل عمل تلافی‌جویانه غیرقانونی شده است.

نسخه غیرمحرمانه شکایت ۲۰۲۲ بیان می‌کند که شواهد مربوط به فناوری فرازمینی از کنگره پنهان شده است تا عامدانه مانع نظارت قانونی کنگره بر برنامه پدیده‌های ناشناس هوایی شود.

گروش خودش مطالب ادعا‌شده را ندیده است.

او با اشاره به اطلاعاتی که به کنگره ارائه کرده است، می‌گوید: «ما در مورد منشأ یا چیزهای معمولی متداول صحبت نمی‌کنیم. این مواد شامل فضاپیماهای سالم و نیمه‌سالم است.»

مقام‌های ارشد به ادعاهای گروش واکنش نشان داده‌اند. کارل نل، سرهنگ بازنشسته ارتش که در گروه عملیاتی اشیاء ناشناخته پرنده نیز حضور داشته است، او را «فراتر از مایه شرمندگی» توصیف کرد.

جاناتان گری، افسر اطلاعاتی ایالات متحده که در حال حاضر برای مرکز ملی اطلاعات هوایی و فضایی (NASIC) کار می‌کند، می‌گوید: «پدیده هوش غیرانسانی واقعی است. ما تنها نیستیم.»

گری می‌افزاید: «بازیابی اطلاعات از این نوع به ایالات متحده محدود نمی‌شود. این پدیده‌ای جهانی است و با این حال، راه‌حل کلی همچنان به ذهنمان خطور نمی‌کند.»

گروش می‌گوید که با وجود شرایط خطر شخصی و شغلی دراین‌باره صحبت کرده است.

هفته پیش دکتر شان کرک‌ پاتریک، مدیر کارگروه اشیاء ناشناس پرنده پنتاگون - معروف به بخش بررسی‌ پدیده‌های غیرطبیعی پنتاگون (ای‌ا‌ی‌آراو)- ۸۰۰ مورد مشاهده گزارش شده از اشیاء ناشناس را دریافت کرده بود که نشان می‌دهد این میزان، از زمان اعلام ۶۵۰ مورد مشاهده شده در ماه گذشته به کنگره، افزایش یافته است.

سو گاف، سخنگوی وزارت دفاع، می‌گوید: «تا به امروز، بخش بررسی‌ پدیده‌های غیرطبیعی پنتاگون هیچ اطلاعات قابل‌تاییدی برای اثبات ادعاهایی مبنی بر اینکه در گذشته برنامه‌هایی درباره در اختیار داشتن یا مهندسی معکوس مواد فرازمینی وجود داشته یا در حال حاضر وجود دارد، کشف نکرده است.»


حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هوافضا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات