نتایج بنچمارک تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 منتشر شد؛ هیولای جدید در راه بازار!


نتایج بنچمارک تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 منتشر شد؛ هیولای جدید در راه بازار!توسط امیرکیوان گوهری / خرداد ۱۹, ۱۴۰۲ / 2 دقیقه برای مطالعه نتایج تست نمونه اولیه یک گوشی هوشمند ساخته شده...

نتایج بنچمارک تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 منتشر شد؛ هیولای جدید در راه بازار!
نتایج بنچمارک تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 منتشر شد؛ هیولای جدید در راه بازار!
توسط / / 2 دقیقه برای مطالعه

نتایج تست نمونه اولیه یک گوشی هوشمند ساخته شده بر پایه مدل مهندسی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 کوالکام در فضای وب منتشر شده است. این دستگاه توسط بنچمارک AnTuTu تست شده و نتایج به ثبت رسیده امیدوارکننده به‌نظر می‌رسند.

این دستگاه موفق به کسب امتیاز 1.77 میلیونی شده است؛ رقمی که در مقایسه با امتیاز پرچمداران فعلی مجهز به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 بالغ بر 400 هزار واحد بیش‌تر است. با توجه به اینکه تست بنچمارک روی نمونه مهندسی یک گوشی هوشمند اجرا شده است؛ لذا پلتفرم پرچمدار کوالکام احتمالا همچنان بهبود خواهد یافت. در نتیجه پرچمداران مجهز به نسخه نهایی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 احتمالا از عملکردی حتی مطلوب‌تر برخوردار خواهند بود.

جهت یادآوری بایستی خاطرنشان کرد که یک افشاگر مشهور با شناسه Digital Chat Station پیش‌تر ادعا کرد که نمونه اولیه یک گوشی هوشمند با پلتفرم Qualcomm SM8650 (این شناسه متعلق به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 است) در تست‌های پردازش تک هسته‌ای و چندهسته‌ای گیک‌بنچ 6 به‌ترتیب امتیازات 2200 و 7000 را کسب کرده است.

برای مقایسه جالب است بدانید که تراشه A16 Bionic اپل موفق به کسب امتیازات 2500 و 6200 در همین تست شده است. از سوی دیگر تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 نیز امتیازات 2000 و 5500 را کسب کرده است. کوالکام به‌طور سنتی در جریان برگزاری رویداد Snapdragon Summit 2023 از تراشه‌های رده بالا جدید خود رونمایی خواهد کرد. این رویداد از روز 24 اکتبر (2 آبان ماه) آغاز خواهد شد.

فهرست قدرتمندترین گوشی‌های میان‌رده بازار در وبسایت AnTuTu منتشر شد

در این روز کوالکام از تراشه پرچمدار اسنپدراگون 8 نسل 3 رونمایی خواهد کرد. نخستین دستگاه‌های مجهز به این تراشه در ماه نوامبر معرفی خواهند شد. گوشی‌های هوشمند شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو جزو نخستین دستگاه‌های مجهز به این نیمه‌هادی به‌شمار خواهند رفت.

نتایج بنچمارک تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 منتشر شد؛ هیولای جدید در راه بازار!

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


استقبال هیات آفریقای جنوبی از رای جدید لاهه درباره غزه