بهره برداری از 10 هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده


بهره برداری از 10 هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری با بیان اینکه تا پایان امسال در مجموع ۳۰ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده افتتاح می‌شود، گفت: از این تعداد ۱۰ هزار واحد مسکونی در هفته دولت بهره‌برداری خواهد شد.

بهره برداری از 10 هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده

به گزارش بورس نیوز، محمد آیینی، مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری با اشاره به بسته تشویقی وزارت راه و شهرسازی، مشارکت شهرداری و تسهیلات بانکی در نظر گرفته شده برای نوسازی واحد‌های مسکونی در بافت فرسوده، اظهار کرد: ۳۰ درصد از جامعه هدف ما هنوز از بسته‌های تشویقی در نظر گرفته شده برای نوسازی بافت فرسوده اطلاع ندارند.

وی افزود: بر همین اساس از رسانه‌ها انتظار می‌رود نسبت به آشنایی این جامعه که مردم و سازنده‌های مسکن هستند، اطلاع رسانی کرده و آن‌ها را با حقوق خود و بسته‌های تشویقی در راستای نوسازی مسکن در بافت فرسوده آشنا کنند.

آیینی با بیان اینکه تا پایان امسال در مجموع ۳۰ هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده افتتاح می‌شود، گفت: از این تعداد ۱۰ هزار واحد مسکونی در هفته دولت بهره‌برداری خواهد شد.

مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری با اشاره به بهره‌برداری از پنج هزار واحد مسکونی در بافت فرسوده در خرداد ماه، ادامه داد: نوسازی ۲۰۰ هزار واحد مسکونی از دیگر برنامه‌های مورد تاکید وزیر راه و شهرسازی است که بنا داریم امسال این تعداد واحد را وارد مدار نوسازی کنیم.

وی با اشاره به ضرورت فرهنگ سازی با هدف آشنایی جامعه هدف با برنامه‌ها و بسته‌های تشویقی در نظر گرفته شده در بافت فرسوده تاکید کرد: با فرهنگ سازی و دریافت تسهیلات بانکی می‌توان امیدوار بود که بتوان برنامه نوسازی سالانه ۲۰۰ هزار واحد مسکونی را محقق کرد.

اشتراک گذاری :

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر