دستگیری قمه کش جنوب تهران


دستگیری قمه کش جنوب تهران

رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران از دستگیری یک نفر به اتهام ضرب و جرح عمدی و قدرت نمایی با سلاح سرد در جنوب تهران حوالی شهرک ولیعصر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ سعید راستی رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران گفت: در پی کسب خبری مبنی بر شرارت و قمه کشی، عربده کشی و ضرب و جرح عمدی و قدرت نمایی با سلاح سرد توسط یکی از سابقه داران شرارت در منطقه شهرک ولیعصر در جنوب غرب تهران، بلافاصله موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران مرکز عملیات این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: به محض حضور مأموران در محل اعلامی مشخص شد که یکی از اوباش منطقه با سلاح سرد در حال قدرت نمایی بوده و باعث راه بندان و اخلال در نظم عمومی شده و یکی از شهروندان را مورد جراحت قرار داده است.

این مقام انتظامی با اشاره به دستگیری متهم، یادآور شد: فرد دستگیر شده از اشرار و اراذل سابقه دار منطقه شهرک ولیعصر می‌باشد که با اقتدار پلیس و رشادت مأموران انتظامی دستگیر و پس از تشکیل پرونده جهت صدور حکم لازم تحویل مراجع قضائی داده شد.

سرهنگ راستی در پایان خاطرنشان کرد: اینگونه افراد که باعث تشویش اذهان عمومی و القا حس ناامنی برای مردم می‌شوند، تحت پیگرد قانونی قرار می‌گیرند و پلیس با جدیت با برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی مقابله می‌کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی