تانک روسی تی 90 ، گروهی از سربازان ارتش اوکراین را نابود کرد + فیلم


تانک روسی تی 90 ، گروهی از سربازان ارتش اوکراین را نابود کرد + فیلم

خدمه تانک روسی تی 90 (T-90M) سپاه یکم تانک منطقه نظامی غربی ارتش روسیه یک گروه دشمن را در حین تعویض پرسنل در خط مقدم در جمهوری خلق لوهانسک منهدم کردند.

به گزارش اسپوتنیک، این مطلب را فرمانده گروهان تانک اعلام کرده و گفت:" مصرف ما در حال حاضر سه گلوله توپخانه بود. آنها (پرسنل نظامی اوکراین) مشغول تعویض پرسنل بودند. به گزارش افسران اطلاعاتی ما، این کار با پای پیاده انجام شد. بر این اساس، گروه اوکراینی مورد اصابت قرار گرفت".
به گفته وی، از لحظه دریافت فرمان تا گشایش آتش هفت دقیقه بیشتر نبوده است.
این تانکیست روس افزود: "من دو واحد رزمی را تخصیص می دهم، زیرا یکی مستقیما کار را انجام می دهد و دومی برای پوشش دنبال می شود. اکنون دشمن به طور فعال از هواپیماهای بدون سرنشین استفاده می کند. تانک T-90M مجهز به توپ ضد هوایی است که بدون قرار گرفتن بر روی زره، امکان شکست هم نیروی انسانی و هم هواپیما ها در حال پرواز دشمن در ارتفاع پایین را فراهم می کند. "
به گفته وی، تانکیست ها در طول یک مأموریت رزمی معمولاً تقریباً کل مهمات را صرف می کنند و تنها سه گلوله برای عقب نشینی باقی می گذارند.
فرمانده گروهان تانک توضیح داد: " دستور از تصحیح کننده دریافت شد و به سوی خمپاره انداز دشمن سه بار شلیک شد. شلیک سوم به هدف اصابت کرد".
تانک T-90M – نتیجه مدرنیزاسیون عمیق تانک T-90 است . اولین خودروهای T-90M در بهار 2020 به نیروهای مسلح روسیه تحویل داده شد و تولید انبوه و تحویل آنها برای رفع نیازهای وزارت دفاع روسیه از ابتدای سال 2021 آغاز شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی