قیافه آخرالزمانی وانت غول‌پیکر 8 میلیارد تومانی/ عکس


قیافه آخرالزمانی وانت غول‌پیکر 8 میلیارد تومانی/ عکس

روزیاتو نوشت: از آرماگدون تا روز پس از فردا، فیلم‌های هالیوودی زیادی در مورد چگونگی پایان جهان ما ساخته شده است. اما اگر قرار است یک آخرالزمان جهانی رخ دهد، تاکتیک شما برای زنده ماندن چیست؟ یک ابر وانت جدید شاید راه نجات شما باشد.

یک شرکت مستقر در فلوریدا که در زمینه‌ی طراحی وسایل نقلیه آینده‌نگر فعالیت می کند. این شرکت به تازگی از جدیدترین وسیله نقلیه خود پرده برداری کرده است؛ یک ۴×۴ (خودرویی که قابلیت گشتاوری نیروی محرکه تولید شده موتور را بر روی چهار چرخ به صورت همزمان دارد) غول پیکر که Super Truck نامیده می‌شود.

قیافه آخرالزمانی وانت غول‌پیکر 8 میلیارد تومانی/ عکس

به گفته این شرکت، طراحی Super Truck آن را در برابر نیروهای خارجی غیرقابل نفوذ می کند، اگرچه قیمت ۱۵۹,۹۹۹ دلاری (حدود ۸ میلیارد تومان) آن احتمالا خریداران را مردد کند.

Super Truck دارای یک موتور اصلاح شده هلکت (Hellcat) V8 است که ۸۵۰ اسب بخار قدرت تولید می کند.

جوزف گاتاس، مالک شرکت Apocalypse Manufacturing می‌گوید: «با Super Truck، ما می‌خواستیم طراحی وحشیانه و قرون وسطایی ای را که نادیده گرفتن آن غیرممکن است، با موتور هلکت ترکیب کنیم. هیچ ۴×۴ دیگری در بازار وجود ندارد که سرعت، اندازه، ایمنی، راحتی، فضا و ویژگی‌های خارج از جاده و دورن جاده ای آن را داشته باشد.»

Super Truck که روی لاستیک‌های ۱متری و رینگ‌های ۵۵ سانتی قرار دارد، دارای ۲ متر ارتفاع، ۶ متر طول و عرضی ۲.۵ متری است. سیستم تعلیق جلوی آن نیز ظرفیت بکسل ۶.۸ تن را دارد.

سپر عقب فولادی این ابر وانت غیرقابل نفوذ است. محدوده چرخ ها آن اجازه می دهد تا در شرایط وخیم آخرالزمانی بدون مشکل از ارتفاع ۳ متر روی زمین فرود بیاید.

قیافه آخرالزمانی وانت غول‌پیکر 8 میلیارد تومانی/ عکس

رانندگان می توانند از بین پنج حالت رانندگی در صخره (Rock)، باجا (Baja) برای رانندگی سریع در بیابان، مسابقه ای (Drag Race) و یا حالت اسپورت، گزینه ای را انتخاب کنند که به آنها کنترل کامل در یک ماجراجویی هیجان انگیز را می دهد.

در حالی که نمای بیرونی Super Truck خشن است، داخل آن شیک و ظریف است و فردی ۲ متری به راحتی می تواند سوار آن شود. صندلی‌ها، درها، داشبورد و تکیه‌گاه‌ها از چرم ساخته شده‌اند، در حالی که مسافران می‌توانند از صندلی‌ها و آینه‌های برقی، سیستم بلندگوی صدای فراگیر، صندلی‌های گرم‌کن و خنک‌کننده و سانروف پانوراما لذت ببرند.

Super Truck قبلاً در رسانه های اجتماعی مورد توجه زیادی قرار گرفته است و بسیاری از کاربران مشتاق هستند تا این وسیله نقلیه آینده نگر را به دست آورند.

جهت مشاهده لیست قیمت روز خودرو های داخلی و خارجی می توانید به صفحه لیست قیمت روز خودرو در خبرآنلاین مراجعه کنید.

۵۸۵۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1775632

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حمله جنگنده‌های اسرائیل به مسجدی در غزه/ تشدید عملیات در کرانه باختری