معرفی بازی Sonic Superstars در رویداد Summer Game Fest؛ سونیک با یک بازی جذاب و مدرن بازگشت


معرفی بازی Sonic Superstars در رویداد Summer Game Fest؛ سونیک با یک بازی جذاب و مدرن بازگشت

یکی از بازی‌های جدید و مهم دیگری که در رویداد Summer Game Fest امسال معرفی شد Sonic Superstars نام داشت که نسخه جدیدی از سری بازی‌های خاطره‌انگیز سونیک است. بازی Sonic Superstars ترکیبی از یک محیط سه‌بعدی جدید و گیم‌پلی دو بعدی است که در سبک تک...

یکی از بازی‌های جدید و مهم دیگری که در رویداد Summer Game Fest امسال معرفی شد Sonic Superstars نام داشت که نسخه جدیدی از سری بازی‌های خاطره‌انگیز سونیک است. بازی Sonic Superstars ترکیبی از یک محیط سه‌بعدی جدید و گیم‌پلی دو بعدی است که در سبک تک نفره یا همکاری قابل اجرا است و می‌توانید آن را با دوستان خود نیز تجربه کنید.

براساس گزارش Gamespot، شرکت سگا در حاشیه رویداد Summer Game Fest، با نمایش تریلری، از یک بازی جدید با عنوان Sonic Superstars رونمایی کرد. همانطور که در این ویدیو نشان داده می‌شود یکی از ویژگی‌های مهم نسخه جدید از سری بازی‌های سونیک، محیط سه‌بعدی تازه آن است که با المان‌ها و ویژگی‌های ظاهری جدیدی همراه شده است. در ابتدای تریلر معرفی این بازی یک محیط دو بعدی و 16 بیتی نمایش داده می‌شود و سپس شاهد حضور سونیک در یک محیط سه بعدی هستیم.

اگرچه محیط این بازی به صورت سه بعدی طراحی شده است اما گیم‌پلی آن همچنان ساختاری کلاسیک و دو بعدی دارد. در تریلر معرفی این بازی نشان داده می‌شود که محیط‌های گوناگون و مختلفی برای این بازی طراحی شده است؛ از دشت‌های پهناور و سبز رنگ گرفته تا جنگل‌های پوشیده از درخت. سونیک همچنین در این بازی دارای قابلیت‌های حرکتی جدیدی است که انتظار می‌رود گیم‌پلی این بازی را بهبود ببخشد. قابلیت‌هایی همچون بالا رفتن از آبشارها و پرواز در فضا با استفاده از قلاب.

طبق اطلاعات منتشر شده از سوی سگا و تریلر منتشر شده، امکان اجرای بازی Sonic Superstars به صورت تک‌نفره و چند نفره وجود دارد. در حالت چند نفره این بازی ساختاری همچون بازی‌های سبک همکاری خواهد داشت و حداکثر می‌تواند توسط چهار نفر به اجرا درآید. هرکدام از چهار کاربر این بازی می‌توانند یکی از شخصیت‌های سونیک، Tails، Knuckles و Amy را برای اجرای این بازی انتخاب کنند. در صورت انتخاب هرکدام از این کاراکترها ابزارها و قابلیت‌های خاصی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد که به آن‌ها در ادامه دادن بازی کمک می‌کند.

در انتهای این تریلر عنوان می‌شود که بازی Sonic Superstars در پاییز سال جاری میلادی عرضه خواهد شد. این بازی قرار است برای کنسول‌های PS5، PS4، Xbox Series X/S، Xbox One، نینتندو سوییچ و سیستم‌های خانگی منتشر شود. سگا همچنین قصد دارد نسخه PC از این بازی را از طریق دو سرویس Steam و Epic Games Store در دسترس کاربران قرار دهد. گفته می‌شود این بازی در هنگام انتشار چیزی در حدود 60 دلار قیمت خواهد داشت. هم اکنون مرحله پیش‌فروش این بازی از طریق سایت رسمی آن آغاز شده است.

بازی Sonic Superstars بیش از هر چیز ما را به یاد بازی Sonic The Hedgehog 4 می‌اندازد که آن‌هم در ظاهری سه بعدی طراحی شده بود. سگا در سال‌های اخیر سعی کرده است بازی‌های دو بعدی دیگری را هم از دنیای سونیک تولید و منتشر کند. بازی‌هایی همچون Sonic Mania و Sonic Origins. بازی Sonic Origins در سال 2022 معرفی شد و نسخه بازسازی شده از سری بازی‌های سونیک بود که در سال‌های دور برای کنسول کلاسیک Sega Genesis منتشر شده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید