زن سابق جانی دپ بعد از جدایی به اسپانیا مهاجرت کرد!


زن سابق جانی دپ بعد از جدایی به اسپانیا مهاجرت کرد!

« امبر هرد » هنرپیشه ۳۷ ساله در ویدیو جدیدی که در تیک تاک منتشر شده، مهاجرت به اسپانیا را تایید کرد و اعلام کرد هنوز پروژه های سینمایی در دست ساخت دارد. وقت صبح- «امبر هرد» بعد از جدایی از همسرسابقش «جانی دپ» برای همیشه به اسپانیا مهاجرت...

« امبر هرد » هنرپیشه ۳۷ ساله در ویدیو جدیدی که در تیک تاک منتشر شده، مهاجرت به اسپانیا را تایید کرد و اعلام کرد هنوز پروژه های سینمایی در دست ساخت دارد.

وقت صبح- «امبر هرد» بعد از جدایی از همسرسابقش «جانی دپ» برای همیشه به اسپانیا مهاجرت کرد و به تازگی در مصاحبه با یک خبرنگار محل به زبان اسپانیایی گفته است:«من خیلی اسپانیا را دوست دارم.»

به گزارش گروه ترجمه وقت صبح، وقتی از او پرسیده شد آیا قصد دارد برای مدت طولانی در اسپانیا بماند ، پاسخ داد : « امیدوارم . من عاشق زندگی در اینجا هستم .»

زن سابق جانی دپ بعد از جدایی به اسپانیا مهاجرت کرد!
همچنین امبر هرد در پاسخ به این سوال که آیا پروژه سینمایی پیش رو دارد به گزارش وقت صبح گفت: « اوه بله من به حرکت رو به جلو ادامه می دهم . زندگی همین است.»

چندی پیش یک منبع به دیلی میل گفته بود:« امبر هرد به زبان اسپانیایی مسلط است و در آنجا خوشحال است و دخترش را دور از سر و صدا بزرگ میکند»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌ها

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی