رگبار و گردو خاک پدیده غالب نقاط کشور تا 3 روز آینده


رگبار و گردو خاک پدیده غالب نقاط کشور تا 3 روز آینده

رکنا: سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: در سه روز آینده پدیده غالب نقاط کشور وزش باد شدید و گردوخاک و رگبار و رعد و برق خواهد بود.

به گزارش رکنا به نقل از ایسنا، بر اساس اعلام سازمان هواشناسی در مازندران، گلستان، خراسان شمالی، جنوبی و رضوی، دامنه‌های جنوبی البرز، تهران سمنان، اصفهان، یزد، کرمان و سیستان و بلوچستان رگبار و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

همچنین پیش بینی شده است در سه روز آینده در شرق کشور وزش باد شدید و گردوخاک رخ خواهد داد.

آسمان تهران فردا (۲۰ خردادماه) کمی ابری گاهی وزش باد شدید با حداقل دمای ۱۸ و حداکثر دمای ۳۱ درجه سانتی‌گراد و در روز یکشنبه (۲۱ خردادماه) قسمتی ابری تا نیمه ابری گاهی بارش پراکنده و وزش باد با احتمال رگبار و رعد و برق با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۲ درجه سانتی‌گراد پیش‌بینی می‌شود.

همچنین شنبه (۲۰ خردادماه) در برخی نقاط اصفهان، شمال فارس، غرب یزد و کرمان در ساعات بعد از ظهر رشد ابر و رگبار پراکنده رخ می‌دهد. همچنین با گذر امواج کم دامنه تراز میانی جو از نوار شمالی کشور در شمال غرب دامنه‌های جنوبی البرز واقع در قزوین، البرز و تهران و ساعات بعد از ظهر در ارتفاعات و دامنه‌های شمالی البرز رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد شدید رخ می‌دهد. در این روز در شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و اردبیل بارش شدت خواهد داشت.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آب و هوا

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !