ماجرای پرواز مشهد جده و فرود در مدینه


سخنگوی هواپیمایی ایران‌ایر گفت: پرواز مشهد- جده به‌دلیل یک نقص فنیِ خاص به جای بازگشت به ایران در فرودگاه مدینه‌النبی فرود آمد.

ماجرای پرواز مشهد جده و فرود در مدینه

به گزارش راهبرد معاصر؛ حسام قربانعلی درباره نقص فنی پرواز زائران مشهدی به جده در روز پنج‌شنبه به خبرنگاران گفت: مسافران پرواز مشهد- جده در سلامت کامل به سر می‌برند و ‌بعد از فرود هواپیما در فرودگاه مدینه‌النبی به زیارت قبر پیامبر مشرف شدند.

وی ادامه داد: بعد از تشخیص خلبان درباره نقص فنی هواپیما، این پرواز به جای بازگشت به آسمان کشور و برای جلوگیری از سرگردانی حجاج به سمت فرودگاه مدینه‌النبی تغییر مسیر داد و به جای جده در مدینه فرود آمد. مسافران با هماهنگی معاونت بازرگانی هما و سازمان حج و زیارت بدون مشکل در فرودگاه مدینه پذیرش و به هتلی در مدینه منوره هدایت شدند و سپس به مرقد رسول الله (ص) رفته و همگی در سلامت کامل هستند.

سخنگوی هواپیمایی ایران‌ایر همچنین در گزارشی از آمار انتقال حجاج به سرزمین وحی گفت: شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تاکنون با انجام ۱۷۶ پرواز حدود ۴۳ هزاز زائر را به سرزمین وحی اعزام کرده است. میانگین تاخیر پروازهای حج هما نیز تاکنون ۳۰ دقیقه بوده و همزمان بخش عمده از پروازها با تعجیل همراه بوده است./ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج