محدودیت تردد در برخی مقاطع محورهای شمالی


محدودیت تردد در برخی مقاطع محورهای شمالی

براساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، بخشی از محور چالوس و هراز در مسیر رفت و برگشت مسدود بوده و تردد از مسیرهای جایگزین انجام می‌شود.

محدودیت تردد در برخی مقاطع محورهای شمالی

به گزارش راهبرد معاصر؛ تردد همه وسایل نقلیه در محور چالوس حدفاصل میدان امیرکبیر تا شهرستانک مسیر (رفت و برگشت) تا اطلاع بعدی ممنوع بوده و تردد از مسیر جایگزین آزادراه تهران- شمال انجام می‌شود.

برپایه این گزارش، محور هراز محدوده تونل مشاء تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از مسیر جایگزین محور قدیم امام‌زاده هاشم (گردنه امام‌زاده هاشم) انجام می‌شود.

گفتنی است؛ تردد در محورهای چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران- شمال و آزادراه قزوین- رشت در مسیر رفت و برگشت در مسیر رفت و برگشت روان گزارش شده است.

همچنین محورهای شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی است.

براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های ترددشمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، اکنون محورهای مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

در شبانه ‌روز گذشته، براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۵۹۶ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۱.۲ درصد افزایش تردد را نشان می‌دهد.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۲.۸ درصد است. اوج تردد بین ساعت‌های ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعت‌های سه تا چهار صبح انجام شده است که افراد با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

در شبانه روز گذشته آزادراه‌های کرج- قزوین، کرج- تهران، تهران- کرج و قزوین- کرج به ترتیب دارای بیشترین تردد بودند./ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال عطسه امروز چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 / فیلم