کشف دو توله خرس از یک اتوبوس مسافربری در گناباد


کشف دو توله خرس از یک اتوبوس مسافربری در گناباد

ایسنا: رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست گناباد از کشف دو توله خرس سیاه بلوچی در یکی از اتوبوس‌های مسافربری در این شهرستان خبر داد. محمد یوسف‌نژاد اظهار کرد: این دو توله خرس سیاه بلوچی صبح امروز توسط نیروهای ایست و بازرسی شهید سالاری گناباد از یک...

کشف دو توله خرس از یک اتوبوس مسافربری در گناباد

ایسنا: رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست گناباد از کشف دو توله خرس سیاه بلوچی در یکی از اتوبوس‌های مسافربری در این شهرستان خبر داد.

محمد یوسف‌نژاد اظهار کرد: این دو توله خرس سیاه بلوچی صبح امروز توسط نیروهای ایست و بازرسی شهید سالاری گناباد از یک اتوبوس مسافربری کشف شد که بلافاصله نیروهای یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان در محل حضور یافته و هماهنگی‌های لازم به عمل آمد.

وی تصریح کرد: طی هماهنگی‌های به عمل آمده با اداره کل و سازمان حفاظت محیط‌زیست و دستگاه قضایی این دو توله خرس سیاه بلوچی هم اکنون در حال برگرداندن به زیستگاه اصلی‌شان سیستان و بلوچستان هستند.

رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست گناباد خاطرنشان کرد: متخلفین با دستور دادستان شهرستان گناباد بازداشت و در این رابطه پرونده قضایی تشکیل و اتوبوس نیز توقیف و به پارکینگ انتقال داده شد.

وی با بیان اینکه این اتوبوس مسافربری از محور سیستان به بلوچستان به سمت مشهد در حرکت بوده است، گفت: بررسی‌های بیشتر در این خصوص ادامه دارد و به زودی اخبار تکمیلی اعلام خواهد شد.

یوسف نژاد در پایان ضمن تقدیر از نیروی انتظامی ایست و بازرسی شهید سالاری گناباد از شهروندان خواست در صورت مشاهده تخلف مبنی بر شکار، نگهداری پرندگان، قاچاق حیوانات و پرندگان موضوع را به اداره حفاظت محیط‌زیست اطلاع دهند تا این اداره به فوریت اقدامات لازم برای برخورد با متخلفان را در دستور کار خود قرار دهد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...