ریزش سنگ در محور کندوان یک فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت


ریزش سنگ در محور کندوان یک فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت

فارس: رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ریزش سنگ در محور کندوان، گفت: در مجموع ۸ خودرو در این حادثه دچار خسارت شدند و این حادثه یک فوتی و یک مصدوم در برداشت. سریال تلخ ریزش سنگ که حوادث تلخی را رقم می‌زند، کماکان در محور کندوان ادامه...

ریزش سنگ در محور کندوان یک فوتی و یک مصدوم برجای گذاشت

فارس: رئیس پلیس راه مازندران با اشاره به ریزش سنگ در محور کندوان، گفت: در مجموع ۸ خودرو در این حادثه دچار خسارت شدند و این حادثه یک فوتی و یک مصدوم در برداشت.

سریال تلخ ریزش سنگ که حوادث تلخی را رقم می‌زند، کماکان در محور کندوان ادامه دارد.

هر بار بارش برف و باران شاهد اتفاقات و حوادث مختلفی در جاده‌های کوهستانی به‌ویژه محور کندوان هستیم که موجب بروز اتفاقات تلخی می‌شود.

در ارتباط با ریزش سنگ عوامل متعددی دست به دست هم داده و موجب شده این حوادث رقم بخورد.

برخی معتقدند باران، سنگ‌های بالادست در حاشیه این محور به حرکت در آورده و همواره احتمال ریزش کوه و سنگ در این محور وجود دارد.

البته از این موضوع هم نگذریم که گفته شده عمر محور کندوان به پایان رسیده و قدمت بالای جاده موجب تشدید حوادثی از این دست می‌شود.

طی هشدار هواشناسی و همچنین مدیریت بحران در ارتباط با ریزش سنگ و پرهیز از ترددهای غیرضروری هشدار داده شد.

یدالله جهان‌تاب رئیس پلیس راه مازندران در این‌باره، اظهار کرد: باران سنگ در سیلاب اخیر به چندین خودرو خسارت وارد کرد به‌طوری‌که حتی یک نفر فوتی هم در برداشت.

وی درباره خسارت ریزش سنگ به ۳۰ خودرو و مصدوم شدن ۲۰ نفر در محور کندوان، گفت: در مجموع ۸ خودرو در این حادثه دچار خسارت شدند و این حادثه یک فوتی و یک مصدوم در برداشت.

رئیس پلیس راه مازندران گفت: ریزش سنگ در محدوده هریجان محور کندوان رخ داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی