آپدیت جدید برای گوشی‌های سری گلکسی S20 سامسونگ منتشر شد


آپدیت جدید برای گوشی‌های سری گلکسی S20 سامسونگ منتشر شدتوسط امیرکیوان گوهری / خرداد ۱۹, ۱۴۰۲ / 2 دقیقه برای مطالعه تیم به‌روزرسانی نرم‌افزاری سامسونگ با تمام قوا در حال تلاش است و از...

آپدیت جدید برای گوشی‌های سری گلکسی S20 سامسونگ منتشر شد
آپدیت جدید برای گوشی‌های سری گلکسی S20 سامسونگ منتشر شد
توسط / / 2 دقیقه برای مطالعه

تیم به‌روزرسانی نرم‌افزاری سامسونگ با تمام قوا در حال تلاش است و از ابتدای ماه جاری میلادی، پچ امنیتی ماه ژوئن 2023 را برای تعداد زیادی از دستگاه‌های گلکسی منتشر نموده است. پس از گلکسی زد فلیپ 4 اکنون گوشی‌های سری گلکسی S20 نیز این به‌روزرسانی را دریافت می‌کنند. آپدیت جدید، آخرین اصلاحات اعمال شده در پچ امنیتی سیستم‌عامل اندروید را در خود جای داده است.

به‌روزرسانی جدید برای گوشی‌های گلکسی S20، گلکسی S20 پلاس و گلکسی S20 اولترا در تقریبا دهها بازار اروپایی عرضه می‌شود. اگرچه به‌نظر می‌رسد که این آپدیت ابتدا برای دستگاه‌های عرضه شده توسط برخی شرکت‌های مخابراتی خاص در کشورهای اروپایی ارائه می‌شود.

آپدیت جدید دارای فریم‌ور با شماره ورژن G98xxXXUHHWED بوده و موضوع جالب توجه اینکه ظاهرا امکاناتی فراتر از آخرین اصلاحات امنیتی را در خود جای داده است.

متاسفانه فهرست مربوط به تغییرات این به‌روزرسانی هنوز منتشر نشده است؛ بنابراین در رابطه با تغییرات، پیشرفت‌ها یا ویژگی‌های جدید آن برای گوشی‌های پرچمدار سال 2020 سامسونگ نمی‌توان با قطعیت اظهارنظر کرد.

پچ امنیتی ماه ژوئن 2023 سه نقص امنیتی مهم در سیستم‌عامل اندروید و 11 مورد اصلاحات برای نقص‌های شناسایی شده در دستگاه‌های سامسونگ را برطرف نموده است.

در صورت عرضه به‌روزرسانی جدید برای گوشی‌های گلکسی S20، گلکسی S20 پلاس و گلکسی S20 اولترا اعلان مربوط به آپدیت به‌طور خودکار روی آنها نمایش داده خواهد شد.

با این‌حال کاربران با مراجعه به اپلیکیشن Settings، انتخاب گزینه Software update و لمس دکمه Download and install می‌توانند عرضه به‌روزرسانی برای دستگاه خود را به‌صورت دستی بررسی نمایند.

آپدیت جدید برای گوشی‌های سری گلکسی S20 سامسونگ منتشر شد

همچنین کاربران در صورت تمایل به اجرای به‌روزرسانی از طریق کامپیوتر شخصی ویندوزی می‌توانند فایل رسمی فریم‌ور را از طریق اینترنت دانلود نموده و آن‌را بر روی گوشی خود فلش کنند.

کاربران گلکسی S20 FE برای دریافت آپدیت ماه ژوئن کماکان بایستی منتظر بمانند؛ چرا که مدل‌های Fan Edition به‌طور همزمان با گوشی‌های استاندارد، پلاس و اولترا از به‌روزرسانی‌های جدید بهره‌مند نخواهند شد. همچنین بایستی خاطرنشان کرد که سری گلکسی S20 واجد شرایط دریافت به‌روزرسانی اندروید 14 و One UI 6.0 نیست. این موضوع در رابطه با کلیه مدل‌های سری گلکسی S20 از جمله گوشی گلکسی S20 FE صادق است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس نوشته از اشعار سعدی