جشن اهدای 313 جهیزیه با حضور نماینده رئیس‌ جمهور


جشن اهدای 313 جهیزیه با حضور نماینده رئیس‌ جمهور

جشن اهدای ۳۱۳ سری جهیزیه به زوجین نیازمند آذربایجان شرقی همزمان با برگزاری نمایشگاه بنیاد خیریه آبشار عاطفه‌ها در آستانه سفر آیت‌الله رئیسی در شهر تبریز به اجرا درآمد.

به گزارش مشرق، در این مراسم که با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین احمد صالحی رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری در سالن اجتماعات مصلای اعظم امام خمینی (ره‌) تبریز برگزار شد، ۳۱۳ سری جهیزیه شامل اقلام اساسی به‌ مددجویان بنیاد آبشار عاطفه‌ها اهدا شد.

«محمدجواد فولاد» در جشن جهیزیه تبریز که با شعار «ازدواج با هدف ترویج ازدواج آسان و با سبک زندگی ساده در تحکیم بنیان خانواده» اجرا شد، سخنانی درباره اهمیت نماز اول وقت و آثار معنوی آن در زندگی زوج‌های جوان و همچنین برکات کار خیر بیان کرد.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری هم در این مراسم با نظام‌مند و مترقی خواندن برنامه بنیاد و با توجه به تجارب گران‌بهای بیش از دو دهه فعالیت این مؤسسه مردم‌نهاد، از خدمات این مجموعه خیریه قدردانی کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین صالحی تصریح کرد: موالیان و محبین امیرالمؤمنین (ع) و حضرت فاطمه (س) در بنیاد آبشار عاطفه‌ها با همتی جهادی و روحیه‌ای صادقانه در خدمت‌رسانی به مردم همراه و همگام با دولت در عرصه خدمتگزاری به مردم فعالیت می‌کند و الحمدالله در نقش بی‌بدیل خودش موفق بوده است.

آیت‌الله «سید محمدعلی آل‌هاشم» نماینده ولی فقیه و امام جمعه تبریز، «زهره الهیان» رئیس فراکسیون سازمان‌های مردم‌نهاد مجلس شورای اسلامی، «زین‌العابدین رضوی خرم» استاندار آذربایجان شرقی و «زهرا عابدینی‌» معاون سابق مشارکت‌های اجتماعی سازمان امور اجتماعی کشور از دیگر مدعوین این مراسم بودند که با اهدای جهیزیه‌ها به نوعروسان حاضر و بازدید از نمایشگاه فعالیت‌ها، توانمندی‌ها و محصولات بنیاد آبشار عاطفه‌ها پایان یافت.

منبع: ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!