انتقال مسافران گرفتار در سیلاب جاده چالوس به کرج


انتقال مسافران گرفتار در سیلاب جاده چالوس به کرج

معاون‌ هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: تمام مسافران گرفتار در سیلاب جاده چالوس به کرج در شب گذشته از طریق محور تهران_ شمال هدایت شدند و سیلاب خسارت جانی در بر نداشت .

به گزارش مشرق، احمد افضلی افزود: سایر مسافران نیز از طریق اتوبوس جابه جا و محور از تمام مسافران تخلیه شد.

معاون‌هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: پس از اعلام هشدار سازمان هواشناسی کشور مبنی بر وقوع سیل در ۱۱ استان کشور، به دستور استاندار البرز تمام نیروهای امداد و نجات البرز ضمن استقرار در نقاط حادثه خیز از جمله محور کرج _ چالوس، در حالت آماده باش کامل قرار گرفتند.

وی بیان کرد: نیرو های امدادی پنج نفر از افراد گرفتار در سیل را نجات دادند و تعدادی از مجروحان نیز توسط تیم اورژانس بصورت سرپایی مداوا شدند.

مرکز اورژانس کشور امروز اعلام کرد که تعداد مصدومان بر اثر طوفان و سیلاب در ۲ روز گذشته در تهران ۲۷ نفر، در اهر ۲ نفر، اصفهان ۱۵ نفر، مازندران ۵ نفر و البرز ۱۰ نفر اعلام شده است و ۷ نفر در کشور جان خود را از دست دادند.

افضلی با تاکید بر اینکه محور کرج _ چالوس تا اطلاع ثانوی مسدود است، افزود: در چند نقطه از این محور از ابتدای پیچ عسل کوک(شاندیز) تا انتهای تونل شماره پنج، جاده درگیر سیل شده و خسارتهایی به بار آورده است.

معاون‌هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز گفت: برای تعدادی از خودروهایی که همچنان در این محور باقی مانده اند مسیر جایگزینی در حال احداث است که بزودی این تعداد نیز می توانند از محور کرج _ چالوس خارج شوند.

افضلی خاطر نشان کرد: در حال حاضر تمام تیم ها در محور مستقر بوده و نسبت به بازگشایی جاده در تلاش هستند.

وی از تلاش های صورت گرفته از سوی دستگاه های خدماتی وامداد و نجات استان البرز تقدیر و تشکر کرد.

منبع: ایرنا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صوت/ دعای روز هجدهم ماه مبارک رمضان+متن