رئیس جمهور تبریز را به مقصد تهران ترک کرد


رئیس جمهور تبریز را به مقصد تهران ترک کرد

تبریز- آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان پس از سفر دو روزه استانی به آذربایجان شرقی تبریز را به مقصد تهران ترک کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سیدابراهیم رئیسی در حالی پنجمین سفر از دور دوم سفرهای هیأت دولت به آذربایجان شرقی اختصاص داده بود که از دور اول سفر به این استان یکسال می‌گذشت.

رئیس جمهور در این سفر دو دیدار مردمی با مردم تبریز و شهرستان چاراویماق داشت، با علما و فضلا و همین طور با جمعی از فعالان جبهه مردمی انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی نیز دیدار کرد.

افتتاح راه آهن میانه- تبریز و ایستگاه خاوران، تولید مس کاتد به روش هیپ لیچینگ در مس سونگون، انتقال آب سد گرمی چای به میانه و تصفیه خانه این شهر، رونمایی از تراکتور شالیزار، کامیونت، بازدید از احیا ماشین سازی تبریز و چرمشهر، شرکت در جشن احیا ۲۲۰ واحد صنعتی در آذربایجان شرقی و گفت و گو با کارگران و اعلام استقلال مس سونگون از جمله مهمترین برکات سفر آیت الله رئیسی به استان آذربایجان شرقی بود.

همچنین تعدادی از ۸۱ طرح منتج به تفاهمنامه بین دولت و بخش خصوصی به ارزش ۲۳۵ هزار میلیارد تومان در حضور آیت الله رئیسی امضا و مبادله شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دولت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بارش باران و برف در برخی استان های کشور