فال حافظ امروز / 20 خرداد با تفسیر دقیق + فیلم


فال حافظ امروز / 20 خرداد با تفسیر دقیق + فیلم

رکنا : فال حافظ امروز به متولدین ماه های مختلف توصیه های متفاوتی دارد. برای اینکه فال حافظ امروزتان را بدانید این مطلب را از دست ندهید.

به گزارش رکنا، فال حافظ نزد ایرانیان اعتبار بسیار دارد و این به دلیل تاثیر بسیار زیاد اشعار و غزلیات حافظ است. در ادامه نیت کنید و فال حافظ خود را بخوانید.

فـال حـافـظ متولدین فروردین

فال حافظ امروز / 20 خرداد با تفسیر دقیق + فیلم

ما را بر آستان تو بس حق خدمت است

ای خواجه بازبین به ترحم غلام را

حافظ مرید جام می است ای صبا برو

وز بنده بندگی برسان شیخ جام را

تعبیر فال حافظ :

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد که اگر شما باید وفادارانه به خاطر یک دوست نزدیک یا یکی از اعضای خانواده‌تان بر سر یک موضوع پافشاری کنید به نحوی این کار را انجام دهید که باعث بروز مشکلی غیر‌قابل حل نشود. اگرچه قصد و نیت شما می‌تواند پاک باشد ولی وقتی خیلی با احساس عشق خود را به دیگران ابراز می‌کنید ممکن است آنها رنجیده شوند. قبل از اینکه شروع به دفاع کردن از یک فرد خاص یا از یک سلیقه کنید همه جوانب را در نظر بگیرید.

فـال حـافـظ متولدین اردیبهشت

فال حافظ امروز / 20 خرداد با تفسیر دقیق + فیلم

بنده طالع خویشم که در این قحط وفا

عشق آن لولی سرمست خریدار من است

طبله عطر گل و زلف عبیرافشانش

فیض یک شمه ز بوی خوش عطار من است

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ امروز شما نشان می دهد تنش‌ها و فشارهای عصبی که شما در روابط خود با آنها مواجه شده اید باعث شده شروع به خوشگذرانی کنید اما قبل از اینکه اعلام کنید همه چیز عالی و خوب هست چند روزی صبر کرده تا ببینید چه اتفاقی می‌افتد. شما امروز زیاد منطقی نیستید ولی این بدین معنا نیست که در افکار خود اصلا به واقعیت فکر نمی‌کنید. تجسم یک سناریوی عالی با جزئیات کامل می‌تواند به شما کمک کند تا رویاهای خود را به طور کامل آشکار کنید.

فـال حـافـظ متولدین خرداد

فال حافظ امروز / 20 خرداد با تفسیر دقیق + فیلم

به حاجب در خلوت سرای خاص بگو

فلان ز گوشه نشینان خاک درگه ماست

به صورت از نظر ما اگر چه محجوب است

همیشه در نظر خاطر مرفه ماست

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد که شما با داشتن واکنش‌های احساسی قوی در موقعیت‌های شخصی کاملا آشنایی دارید اما امروز صحبت کردن درمورد افکارتان با یک نفر دیگر برایتان به یک معضل تبدیل شده است. شما برای سنت شکنی و شکستن قالب‌ها آمادگی دارید اما نمی‌خواهید به قیمت خراب کردن همه چیز صاحب آزادی شوید. در عین حال که برنامه‌های بزرگی برای خود در سر دارید اول باید حرکت خود را آرام تر کنید.

فـال حـافـظ متولدین تیر

فال حافظ امروز / 20 خرداد با تفسیر دقیق + فیلم

می‌سوزم از فراقت روی از جفا بگردان

هجران بلای ما شد یا رب بلا بگردان

مه جلوه می‌نماید بر سبز خنگ گردون

تا او به سر درآید بر رخش پا بگردان

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید ابتدا باید بتوانید کارهایی که هم اکنون انجام می‌دهید را کنترل کنید یا از تلف کردن وقت خود جلوگیری کنید. اگر شما می‌خواهید کاری را انجام دهید که سخت کوشی‌تان را نشان دهید باید به جای کارهای بی‌فایده برنامه ریزی‌های دقیق تری برای خود داشته باشید. ایده‌های بزرگ به خودی خود ارزشمند نیستند مگر اینکه شما بخواهید تلاشی مضاعف داشته باشید.

فـال حـافـظ متولدین مرداد

فال حافظ امروز / 20 خرداد با تفسیر دقیق + فیلم

دیدار شد میسر و بوس و کنار هم

از بخت شکر دارم و از روزگار هم

زاهد برو که طالع اگر طالع من است

جامم به دست باشد و زلف نگار هم

تـعـبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید خیلی خوب است که قبل از اینکه پروژه جدیدی را شروع کرده و قدم جدیدی را بردارید زمان کافی را برای فکر کردن روی گزینه‌هایی که می‌توانید انتخاب کنید اختصاص دهید. شما باید به دقت تصمیمات خود را سبک و سنگین کنید، عمل کردن از روی غریزه و بدون تعمق شما را به جایی نمی‌رساند. اگر لازم شد تصمیم فوری و عجله‌ای بگیرید حتما قبل از آن تمام نظرات مخالف و موافق را بررسی کرده و خوب مورد ارزیابی قرار دهید.

فـال حـافـظ متولدین شهریور

فال حافظ امروز / 20 خرداد با تفسیر دقیق + فیلم

خوش بسوز از غمش ای شمع که اینک من نیز

هم بدین کار کمربسته و برخاسته‌ام

با چنین حیرتم از دست بشد صرفه کار

در غم افزوده‌ام آنچ از دل و جان کاسته‌ام

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد شما در این روزها دارای ایده‌ها و نظرهای تازه‌ای هستید اما برای پیشبرد اهداف تان به کمک شخص یا اشخاصی احتیاج دارید، در این صورت با اطمینان بیشتری مسیر پیشرفت را طی می‌کنید. توصیه می‌کنیم هرچه سریع تر اقدام کنید زیرا سکون و بی حرکتی باعث می‌شود انگیزه اولیه را در راه ترقی از دست بدهید اما تلاش زیادی برای رسیدن به قله باید صرف کنید زیرا قله‌ای که مورد نظر شماست، قله خیلی مرتفعی است، پس در نیمه راه دلسرد نشوید زیرا صعود در انتظار شماست. البته اصلا نباید عجله کنید زیرا عجله باعث می‌شود که از مسیر اصلی منحرف شوید.

فـال حـافـظ متولدین مهر

فال حافظ امروز / 20 خرداد با تفسیر دقیق + فیلم

به ناامیدی از این در مرو بزن فالی

بود که قرعه دولت به نام ما افتد

ز خاک کوی تو هر گه که دم زند حافظ

نسیم گلشن جان در مشام ما افتد

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما این تفسیر را دارد که شما انسانی هستید که خود را با شرایط روز خیلی سریع وفق می‌دهید، هیچ گاه از روزمرگی هفته‌هایتان خسته نمی‌شوید زیرا با برنامه‌های مختلفی که دارید هر روزتان از روز قبل متفاوت می‌شود. فعالیت‌ها و افکار مثبتی که در این روزها دارید باعث می‌شود بیش از پیش حرکت تان سریع شود. شما به دلیل اخلاق خاصی که دارید محبوب همگان هستید، در هر زمان که به مکان جدید می‌روید موردپسند افراد زیادی قرار می‌گیرید. در روابط تان کاملا صبور و محتاط هستید.

فـال حـافـظ متولدین آبان

فال حافظ امروز / 20 خرداد با تفسیر دقیق + فیلم

به خرمن دو جهان سر فرو نمی‌آرند

دماغ و کبر گدایان و خوشه چینان بین

بهای نیم کرشمه هزار جان طلبند

نیاز اهل دل و ناز نازنینان بین

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما نشان می دهد امروز تحقیق و کند و کاو آرزوهایتان عجیب و حیرت انگیز به نظر می‌رسد اما شما کاملا برای این کار آماده شده اید. شما به راحتی می‌توانید در شرایط احساسی قرار بگیرید. با وجود این اگر نتوانستید درست فکر کنید نگران نشوید، چراکه هم اکنون فعالیت‌های اجتماعی در اولویت قرار دارد و اصلا زمانی برای تامل کردن باقی نمانده است.

فـال حـافـظ متولدین آذر

فال حافظ امروز / 20 خرداد با تفسیر دقیق + فیلم

یار مفروش به دنیا که بسی سود نکرد

آن که یوسف به زر ناسره بفروخته بود

گفت و خوش گفت برو خرقه بسوزان حافظ

یا رب این قلب شناسی ز که آموخته بود

تـعبـیـر فال حافظ:

تفسیر فال حافظ شما می گوید امروز زندگی تان پر از اتفاقات مختلف است و کارهای زیادی را برای انجام دادن دارید و افراد زیاد هستند که باید آنها را ببینید. انجام تمام این کارهای جدی و وقت گیر می تواند برای شما دشوار باشد. این که ندانید چه اتفاقی درنهایت خواهد افتاد و نتیجه چه خواهد بود چندان مهم نیست. شما تنها دست به کار شوید و هر آنچه از دست تان بر می آید را انجام بدهید، شانس و اقبال هم شاید کمی دیرتر از آنچه انتظارش را دارید ولی درنهایت به سراغ تان خواهد آمد.

فال حافظ متولدین دی

فال حافظ امروز / 20 خرداد با تفسیر دقیق + فیلم

دلدار که گفتا به توام دل نگران است

گو می‌رسم اینک به سلامت نگران باش

خون شد دلم از حسرت آن لعل روان بخش

ای درج محبت به همان مهر و نشان باش

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید فعالیت‌هایی که در این روزهای اخیر انجام داده اید باعث شده است که تاحدودی گیج و گمراه شوید، بهتر است قبل از ادامه مسیر در ابتدا به آینده فعالیت‌هایتان نظری داشته باشید یا یک برنامه ریزی کوتاه مدت داشته باشید و بعد به پیش بروید تا بیش از این گمراه نشوید. از افرادی که در این زمینه دارای تجربه هستند کمک بگیرید زیرا اگر بدون مشورت به کارهایتان ادامه بدهید فعالیت‌هایتان دیگر لذتی برایتان ندارد.

فـال حـافـظ متولدین بهمن

فال حافظ امروز / 20 خرداد با تفسیر دقیق + فیلم

گفتم دل رحیمت کی عزم صلح دارد

گفتا مگوی با کس تا وقت آن درآید

گفتم زمان عشرت دیدی که چون سر آمد

گفتا خموش حافظ کاین غصه هم سر آید

تفسیر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما حکایت از این دارد که شما شخصی هستید که به پیشرفت‌ها و دستاوردهای کوچک خیلی زود قانع می‌شوید اما این راه درستی نیست زیرا آینده خوبی را برای خودتان نمی‌توانید بسازید، توصیه می‌کنیم به فکر پیشرفت‌های بزرگتر باشید تا بتوانید راه زندگی تان را با سرعت بیشتری طی کنید. البته دارای افکار مثبتی هستید، پس با تلاش بیشتری اقدام کنید.

فـال حـافـظ متولدین اسفند

فال حافظ امروز / 20 خرداد با تفسیر دقیق + فیلم

چشم بد دور کز آن تفرقه‌ات بازآورد

طالع نامور و دولت مادرزادت

حافظ از دست مده دولت این کشتی نوح

ور نه طوفان حوادث ببرد بنیادت

تـعـبـیـر فال حافظ:

فال حافظ امروز شما می گوید شما می‌خواهید یکسری فعالیت‌های تازه‌ را آغاز کنید اما به دلیل این که مهارت‌های لازم را برای شروع و ادامه کار ندارید، گیج و سر در گم شده اید و نمی‌دانید باید چه کرد؛ زیرا برای کار خاصی که می‌خواهید آغاز کنید داشتن این مهارت‌ها الزامی‌است، توصیه می‌کنیم به جای اینکه در کارهایتان دچار سردرگمی‌شوید از شخصی که دارای بینش و مهارت کافی است کمک بگیرید، از تجارب او استفاده کنید تا بتوانید به اهداف تان برسید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم رانش جاده عباس آباد به کلاردشت